1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met name de vriendelijkheid van het personeel en het heerlijke eten maakten het voor ons tot een heerlijk verblijf. Door het goede management (denk ik) doet iedereen zijn werk met plezier en dat straalt dat uit! Kan het iedereen aanbevelen!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een standaard en budget appartement gehuurd. Leuke appartementen op palen en compleet ingericht met kluis, airco en koffie en thee faciliteiten. Beneden aan je appartement heb je een eigen zitje en hangmat. Bedden zijn goed maar ook weer niet super. Nadeel is dat je een hoop geluidsoverlast hebt van de nabij gelegen weg. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed met ruime keus aan gerechten.
Het strand is een paar minuten lopen.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
15 november 2016 beoordeeld

We kregen een upgrade naar een beachfront villa. Zeer mooie kamer met jaccuzzi op het balkon. Groot bed en schone ruime badkamer. Ligging is schitterend, direct aan het mooie zandstrand. Er zijn zitzakken en loungeplekken op het strand. Personeel is vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Kleding wassen en scooter huren via het hotel geregeld, maar heel klein beetje duurder dan buiten het hotel. Het restaurant vond ik iets minder. Als je over het strand naar rechts loopt, dan vind je voorbij de hotels een aantal leuke (locale) restaurants.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor dag of 2. Zeer eenvoudig ontbijt en avond eten. Kaart met de standaard gerechten. Hotel wordt momenteel uitgebreid met extra villa's met uitzicht op zee. Gratis chips /fris/water. Klein zwembad, tuin met beelden.

Verbleef: oktober 2016
29 augustus 2016 beoordeeld

hadden een standaardbungalow geboekt, was erg minimaal en lag aan een drukke weg. de upgrade was het dubbele van de prijs en was uiteindelijk goed, personeel was erg vriendelijk, ontbijt op een mooie locatie aan het strand waarvoor je wel even moest lopen. pick up service van de pier waren ze vergeten.
achteraf een van de mindere locaties van onze hele reis

Kamertip: boek bij voorbaat een duurdere kamer, en regel je pick up zelf, scheelt je lang wachten op de pier.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner