15 november 2016 beoordeeld

We kregen een upgrade naar een beachfront villa. Zeer mooie kamer met jaccuzzi op het balkon. Groot bed en schone ruime badkamer. Ligging is schitterend, direct aan het mooie zandstrand. Er zijn zitzakken en loungeplekken op het strand. Personeel is vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Kleding wassen en scooter huren via het hotel geregeld, maar heel klein beetje duurder dan buiten het hotel. Het restaurant vond ik iets minder. Als je over het strand naar rechts loopt, dan vind je voorbij de hotels een aantal leuke (locale) restaurants.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor dag of 2. Zeer eenvoudig ontbijt en avond eten. Kaart met de standaard gerechten. Hotel wordt momenteel uitgebreid met extra villa's met uitzicht op zee. Gratis chips /fris/water. Klein zwembad, tuin met beelden.

Verbleef: oktober 2016
29 augustus 2016 beoordeeld

hadden een standaardbungalow geboekt, was erg minimaal en lag aan een drukke weg. de upgrade was het dubbele van de prijs en was uiteindelijk goed, personeel was erg vriendelijk, ontbijt op een mooie locatie aan het strand waarvoor je wel even moest lopen. pick up service van de pier waren ze vergeten.
achteraf een van de mindere locaties van onze hele reis

Kamertip: boek bij voorbaat een duurdere kamer, en regel je pick up zelf, scheelt je lang wachten op de pier.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een dikke week verbleven met onze 2 kids (4&1 jaar) en hebben het echt geweldig gehad! Het personeel is ontzettend hartelijk en lief, de meesten spreken goed Engels. Onze zoon van 4 jaar had de grootste lol met hen en ze waren dol op onze dochter van 1!
Verbleven in een chalet bij het zwembad, hadden reistentjes voor de kids mee. Ging prima! Badkamer is apart van de kamer, is inderdaad niet heel handig maar vonden wij niet storend.
Het strand en restaurant zijn op 5 minuutjes lopen vanaf het zwembad/chalet. Het nieuwe zwembad bij het strand zou ergens deze week (8 aug '16) in gebruik genomen worden? Zag er erg mooi uit! Ze zijn ook bezig met de bouw van een aantal nieuwe chalets bij het strand. Ons heeft het geen overlast gegeven.
Het restaurant serveert smakelijk Thais eten, bv curry's die niet pittig zijn. Uiteraard is pittig wel mogelijk. De kipsate is een aanrader! Op een van de mooie avonden hebben we op het strand gegeten, onder de sterrenhemel, top!
Hebben heerlijk weer gehad en dus genoten van het strand. Je kunt gebruik maken van verschillende zitzakken, hangmatten of gewoon je eigen handdoekje. De zee is ook met rustig en mooi weer behoorlijk ruw, maar in de golven springen is ook leuk!
Veel restaurantjes en winkeltjes ed waren rond deze tijd van het jaar dicht, er was op het eiland verder niet veel te beleven. Dit was een van de weinige resorts wat was volgeboekt in deze tijd, ons bezoek verlengen was helaas niet mogelijk.
Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastische tijd in de huisjes. Ze zijn erg mooi, schoon en ruim. Het ontbijt is top, het is dicht bij een fantastisch mooi strand en het restaurant dat bij de huisjes hoort is erg goed en de hele dag geopend. De medewerkers op 't park zijn vriendelijk, meedenkend en attent. Ook met wat minder budget kun je hier prima een tijdje zijn, want ze hebben verschillende huisjes met verschillende prijzen. De locatie is top, alles is op scooter afstand. En ze verhuren zelf scooters. Absolute aanrader. Ga heen als je op 't eiland bent!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner