“Prima strandhotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Long Beach Chalet
Beoordeeld als nr. 6 van 85 hotels in Ko Lanta
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een standaard en budget appartement gehuurd. Leuke appartementen op palen en compleet ingericht met kluis, airco en koffie en thee faciliteiten. Beneden aan je appartement heb je een eigen zitje en hangmat. Bedden zijn goed maar ook weer niet super. Nadeel is dat je een hoop geluidsoverlast hebt van de nabij gelegen weg. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed met ruime keus aan gerechten.
Het strand is een paar minuten lopen.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie

15 november 2016 beoordeeld

We kregen een upgrade naar een beachfront villa. Zeer mooie kamer met jaccuzzi op het balkon. Groot bed en schone ruime badkamer. Ligging is schitterend, direct aan het mooie zandstrand. Er zijn zitzakken en loungeplekken op het strand. Personeel is vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Kleding wassen en scooter huren via het hotel geregeld, maar heel klein beetje duurder dan buiten het hotel. Het restaurant vond ik iets minder. Als je over het strand naar rechts loopt, dan vind je voorbij de hotels een aantal leuke (locale) restaurants.

• Verbleef: November, 2016, reisde met familie
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor dag of 2. Zeer eenvoudig ontbijt en avond eten. Kaart met de standaard gerechten. Hotel wordt momenteel uitgebreid met extra villa's met uitzicht op zee. Gratis chips /fris/water. Klein zwembad, tuin met beelden.

Verbleef: Oktober, 2016
29 augustus 2016 beoordeeld

hadden een standaardbungalow geboekt, was erg minimaal en lag aan een drukke weg. de upgrade was het dubbele van de prijs en was uiteindelijk goed, personeel was erg vriendelijk, ontbijt op een mooie locatie aan het strand waarvoor je wel even moest lopen. pick up service van de pier waren ze vergeten.
achteraf een van de mindere locaties van onze hele reis

Kamertip: boek bij voorbaat een duurdere kamer, en regel je pick up zelf, scheelt je lang wachten op de pier.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een dikke week verbleven met onze 2 kids (4&1 jaar) en hebben het echt geweldig gehad! Het personeel is ontzettend hartelijk en lief, de meesten spreken goed Engels. Onze zoon van 4 jaar had de grootste lol met hen en ze waren dol op onze dochter van 1!
Verbleven in een chalet bij het zwembad, hadden reistentjes voor de kids mee. Ging prima! Badkamer is apart van de kamer, is inderdaad niet heel handig maar vonden wij niet storend.
Het strand en restaurant zijn op 5 minuutjes lopen vanaf het zwembad/chalet. Het nieuwe zwembad bij het strand zou ergens deze week (8 aug '16) in gebruik genomen worden? Zag er erg mooi uit! Ze zijn ook bezig met de bouw van een aantal nieuwe chalets bij het strand. Ons heeft het geen overlast gegeven.
Het restaurant serveert smakelijk Thais eten, bv curry's die niet pittig zijn. Uiteraard is pittig wel mogelijk. De kipsate is een aanrader! Op een van de mooie avonden hebben we op het strand gegeten, onder de sterrenhemel, top!
Hebben heerlijk weer gehad en dus genoten van het strand. Je kunt gebruik maken van verschillende zitzakken, hangmatten of gewoon je eigen handdoekje. De zee is ook met rustig en mooi weer behoorlijk ruw, maar in de golven springen is ook leuk!
Veel restaurantjes en winkeltjes ed waren rond deze tijd van het jaar dicht, er was op het eiland verder niet veel te beleven. Dit was een van de weinige resorts wat was volgeboekt in deze tijd, ons bezoek verlengen was helaas niet mogelijk.
Echt een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastische tijd in de huisjes. Ze zijn erg mooi, schoon en ruim. Het ontbijt is top, het is dicht bij een fantastisch mooi strand en het restaurant dat bij de huisjes hoort is erg goed en de hele dag geopend. De medewerkers op 't park zijn vriendelijk, meedenkend en attent. Ook met wat minder budget kun je hier prima een tijdje zijn, want ze hebben verschillende huisjes met verschillende prijzen. De locatie is top, alles is op scooter afstand. En ze verhuren zelf scooters. Absolute aanrader. Ga heen als je op 't eiland bent!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn vakantie in thailand hier 9 dagen hier door gebracht. We zaten eerst in een bungalow bij het zwembad dit was al super( schoon en mooi) na 4 nachten 5 bij geboekt, dit keer een bungalow bij het strand met een bubbelbad op de veranda!! Dit was werkelijk heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt aan long beach, dit is een prachtig strand waar je Heerlijk kan zwemmen.

Verbleef: Juli, 2016
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ko Lanta bekeken
Lanta Sand Resort and Spa
nr. 15 van 85 in Ko Lanta
469 beoordelingen
op 12,6 km afstand
The Houben Hotel ( Adult Only )
op 4,4 km afstand
Crown Lanta Resort & Spa
op 6,3 km afstand
MOONLIGHT Exotic Bay Resort
Prijzen weergeven

In Long Beach Chalet geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Long Beach Chalet

Adres: 472 Moo 3 | Saladan, Ko Lanta 81150, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Ko Lanta
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 5 hotel aan het strand in Ko Lanta
Prijsklasse: € 21 - € 205 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Long Beach Chalet 3*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Ctrip TA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Long Beach Chalet met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Long Beach Chalet Hotel Ko Lanta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?