Lanta Sand Resort and Spa(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 39 per nacht.

Royal Lanta Resort and Spa(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Coco Lanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
SriLanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
MOONLIGHT Exotic Bay Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Chaw Ka Cher Tropicana Lanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Layana Resort and Spa(Ko Lanta)
  • Gratis parkeren
Pimalai Resort and Spa(Ko Lanta)
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een dikke week verbleven met onze 2 kids (4&1 jaar) en hebben het echt geweldig gehad! Het personeel is ontzettend hartelijk en lief, de meesten spreken goed Engels. Onze zoon van 4 jaar had de grootste lol met hen en ze waren dol op onze dochter van 1!
Verbleven in een chalet bij het zwembad, hadden reistentjes voor de kids mee. Ging prima! Badkamer is apart van de kamer, is inderdaad niet heel handig maar vonden wij niet storend.
Het strand en restaurant zijn op 5 minuutjes lopen vanaf het zwembad/chalet. Het nieuwe zwembad bij het strand zou ergens deze week (8 aug '16) in gebruik genomen worden? Zag er erg mooi uit! Ze zijn ook bezig met de bouw van een aantal nieuwe chalets bij het strand. Ons heeft het geen overlast gegeven.
Het restaurant serveert smakelijk Thais eten, bv curry's die niet pittig zijn. Uiteraard is pittig wel mogelijk. De kipsate is een aanrader! Op een van de mooie avonden hebben we op het strand gegeten, onder de sterrenhemel, top!
Hebben heerlijk weer gehad en dus genoten van het strand. Je kunt gebruik maken van verschillende zitzakken, hangmatten of gewoon je eigen handdoekje. De zee is ook met rustig en mooi weer behoorlijk ruw, maar in de golven springen is ook leuk!
Veel restaurantjes en winkeltjes ed waren rond deze tijd van het jaar dicht, er was op het eiland verder niet veel te beleven. Dit was een van de weinige resorts wat was volgeboekt in deze tijd, ons bezoek verlengen was helaas niet mogelijk.
Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastische tijd in de huisjes. Ze zijn erg mooi, schoon en ruim. Het ontbijt is top, het is dicht bij een fantastisch mooi strand en het restaurant dat bij de huisjes hoort is erg goed en de hele dag geopend. De medewerkers op 't park zijn vriendelijk, meedenkend en attent. Ook met wat minder budget kun je hier prima een tijdje zijn, want ze hebben verschillende huisjes met verschillende prijzen. De locatie is top, alles is op scooter afstand. En ze verhuren zelf scooters. Absolute aanrader. Ga heen als je op 't eiland bent!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn vakantie in thailand hier 9 dagen hier door gebracht. We zaten eerst in een bungalow bij het zwembad dit was al super( schoon en mooi) na 4 nachten 5 bij geboekt, dit keer een bungalow bij het strand met een bubbelbad op de veranda!! Dit was werkelijk heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt aan long beach, dit is een prachtig strand waar je Heerlijk kan zwemmen.

Verbleef: juli 2016
21 oktober 2015 beoordeeld

alles is super schoon, kamers zijn ruim met goede bedden, een fijne warme douche en airco.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze checken of je Het naar je zin bent en vragen ook om feedback. Echt top!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld

Het verblijf is heel origineel opgezet, kamers zijn ruim, de bungalows staan op palen, het ontbijt is wel hetzelfde maar de service is uitstekend, men hielp waar mogelijk.
Een ruim aanbod aan excursies is aanwezig, het heeft geen restaurant maar in de buurt zijn prima eetgelegenheden te vinden, van elke keuken, we aten Thais in een naburig restaurantje, heel goed eten.

Kamertip: Neem de Superior room, iets duurder maar vaal beter
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner