“Paradijs!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Long Beach Chalet
Beoordeeld als nr. 6 van 85 hotels in Ko Lanta
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een dikke week verbleven met onze 2 kids (4&1 jaar) en hebben het echt geweldig gehad! Het personeel is ontzettend hartelijk en lief, de meesten spreken goed Engels. Onze zoon van 4 jaar had de grootste lol met hen en ze waren dol op onze dochter van 1!
Verbleven in een chalet bij het zwembad, hadden reistentjes voor de kids mee. Ging prima! Badkamer is apart van de kamer, is inderdaad niet heel handig maar vonden wij niet storend.
Het strand en restaurant zijn op 5 minuutjes lopen vanaf het zwembad/chalet. Het nieuwe zwembad bij het strand zou ergens deze week (8 aug '16) in gebruik genomen worden? Zag er erg mooi uit! Ze zijn ook bezig met de bouw van een aantal nieuwe chalets bij het strand. Ons heeft het geen overlast gegeven.
Het restaurant serveert smakelijk Thais eten, bv curry's die niet pittig zijn. Uiteraard is pittig wel mogelijk. De kipsate is een aanrader! Op een van de mooie avonden hebben we op het strand gegeten, onder de sterrenhemel, top!
Hebben heerlijk weer gehad en dus genoten van het strand. Je kunt gebruik maken van verschillende zitzakken, hangmatten of gewoon je eigen handdoekje. De zee is ook met rustig en mooi weer behoorlijk ruw, maar in de golven springen is ook leuk!
Veel restaurantjes en winkeltjes ed waren rond deze tijd van het jaar dicht, er was op het eiland verder niet veel te beleven. Dit was een van de weinige resorts wat was volgeboekt in deze tijd, ons bezoek verlengen was helaas niet mogelijk.
Echt een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastische tijd in de huisjes. Ze zijn erg mooi, schoon en ruim. Het ontbijt is top, het is dicht bij een fantastisch mooi strand en het restaurant dat bij de huisjes hoort is erg goed en de hele dag geopend. De medewerkers op 't park zijn vriendelijk, meedenkend en attent. Ook met wat minder budget kun je hier prima een tijdje zijn, want ze hebben verschillende huisjes met verschillende prijzen. De locatie is top, alles is op scooter afstand. En ze verhuren zelf scooters. Absolute aanrader. Ga heen als je op 't eiland bent!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn vakantie in thailand hier 9 dagen hier door gebracht. We zaten eerst in een bungalow bij het zwembad dit was al super( schoon en mooi) na 4 nachten 5 bij geboekt, dit keer een bungalow bij het strand met een bubbelbad op de veranda!! Dit was werkelijk heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt aan long beach, dit is een prachtig strand waar je Heerlijk kan zwemmen.

Verbleef: Juli, 2016
21 oktober 2015 beoordeeld

alles is super schoon, kamers zijn ruim met goede bedden, een fijne warme douche en airco.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze checken of je Het naar je zin bent en vragen ook om feedback. Echt top!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld

Het verblijf is heel origineel opgezet, kamers zijn ruim, de bungalows staan op palen, het ontbijt is wel hetzelfde maar de service is uitstekend, men hielp waar mogelijk.
Een ruim aanbod aan excursies is aanwezig, het heeft geen restaurant maar in de buurt zijn prima eetgelegenheden te vinden, van elke keuken, we aten Thais in een naburig restaurantje, heel goed eten.

Kamertip: Neem de Superior room, iets duurder maar vaal beter
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
7 maart 2015 beoordeeld

dit was één van onze slechtste accomodaties in Thailand; door een gebrek aan goed management en degelijk onderhoud waren er heel wat negatieve punten: bamboetafel stuk, hangmat op de grond gevallen, slecht ontbijt , personeel spreekt amper wat Engels, geen verlichting in het zwembad, geen verlichte aanduiding 's avonds naar het strand, heel de nacht door veel verkeerslawaai, geen ligstoelen aan het strand

Kamertip: neem een superior en kies één zo ver mogelijk weg van de drukke weg
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
12 augustus 2013 beoordeeld

We verbleven hier 4 nachten in een prachtig chalet voor een lage prijs. De badkamer is prachtig en schoon. Net als de ruime kamer! Onder het huisje een hangmat en chillout plek. Elke dag gratis water. Een mooi zwembad met ligstoelen. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Een absolute aanrader dus!

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ko Lanta bekeken
Twin Lotus Resort & Spa
nr. 8 van 85 in Ko Lanta
827 beoordelingen
op 12,6 km afstand
The Houben Hotel ( Adult Only )
op 1,3 km afstand
Crown Lanta Resort & Spa
op 6,3 km afstand
MOONLIGHT Exotic Bay Resort
Prijzen weergeven

In Long Beach Chalet geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Long Beach Chalet

Adres: 472 Moo 3 | Saladan, Ko Lanta 81150, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Ko Lanta
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 5 hotel aan het strand in Ko Lanta
Prijsklasse: € 21 - € 207 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Long Beach Chalet 3*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Agoda, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Ctrip TA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Long Beach Chalet met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Long Beach Chalet Hotel Ko Lanta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?