2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastische tijd in de huisjes. Ze zijn erg mooi, schoon en ruim. Het ontbijt is top, het is dicht bij een fantastisch mooi strand en het restaurant dat bij de huisjes hoort is erg goed en de hele dag geopend. De medewerkers op 't park zijn vriendelijk, meedenkend en attent. Ook met wat minder budget kun je hier prima een tijdje zijn, want ze hebben verschillende huisjes met verschillende prijzen. De locatie is top, alles is op scooter afstand. En ze verhuren zelf scooters. Absolute aanrader. Ga heen als je op 't eiland bent!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn vakantie in thailand hier 9 dagen hier door gebracht. We zaten eerst in een bungalow bij het zwembad dit was al super( schoon en mooi) na 4 nachten 5 bij geboekt, dit keer een bungalow bij het strand met een bubbelbad op de veranda!! Dit was werkelijk heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt aan long beach, dit is een prachtig strand waar je Heerlijk kan zwemmen.

Verbleef: juli 2016
21 oktober 2015 beoordeeld

alles is super schoon, kamers zijn ruim met goede bedden, een fijne warme douche en airco.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze checken of je Het naar je zin bent en vragen ook om feedback. Echt top!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld

Het verblijf is heel origineel opgezet, kamers zijn ruim, de bungalows staan op palen, het ontbijt is wel hetzelfde maar de service is uitstekend, men hielp waar mogelijk.
Een ruim aanbod aan excursies is aanwezig, het heeft geen restaurant maar in de buurt zijn prima eetgelegenheden te vinden, van elke keuken, we aten Thais in een naburig restaurantje, heel goed eten.

Kamertip: Neem de Superior room, iets duurder maar vaal beter
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
7 maart 2015 beoordeeld

dit was één van onze slechtste accomodaties in Thailand; door een gebrek aan goed management en degelijk onderhoud waren er heel wat negatieve punten: bamboetafel stuk, hangmat op de grond gevallen, slecht ontbijt , personeel spreekt amper wat Engels, geen verlichting in het zwembad, geen verlichte aanduiding 's avonds naar het strand, heel de nacht door veel verkeerslawaai, geen ligstoelen aan het strand

Kamertip: neem een superior en kies één zo ver mogelijk weg van de drukke weg
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner