“Heerlijk eten!”

Keukens: Thais
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2015 beoordeeld

Prima restaurant aan de waterkant. Uitgebreide menukaart met Thaise en westerse gerechten. Ziet er goed verzorgd uit, gescheiden vis en vlees keuken. Heerlijk eten. Uitstekende bediening.

26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier met mijn vriendin. Aardig personeel en een super mooie locatie. De thung thong als voorgerecht is een echte aanrader.

20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima, personeel erg aardig.
Locatie ook leuk aan het water.
Al met al een prima restaurant.

13 oktober 2014 beoordeeld

Lekker eten. Veel keus. De verse vis ligt buiten op de kar en wordt iedere dag vers aangevoerd. Leuke aankleding en eten is prima. Vriendelijk personeel. Aanrader!

4 mei 2014 beoordeeld

Black Pearl is een restaurant als een piratenboot gebouwd, maar komt zeker niet kinderachtig over. Wij hebben er een aantal keren gegeten en weten zeker dat anderen datzelfde ervaren. Als je eenmaal hier gegeten hebt, kom je zeker terug. Het eten is vers en met aandacht bereidt. De smaken zijn verrassend en strelen uw tong. Het personeel is vrolijk en gastgericht. Onze complimenten! Niet aan twijfelen, ga hier eten!

• Sfeer

Reizigers die The Black Pearl bekeken, bekeken ook

Ko Lanta, Provincie Krabi

In The Black Pearl geweest? Deel je ervaringen!