“Gezellig en authentiek”

Geclassificeerd als nr. 31 van 415 Restaurants in Ko Lanta
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje waar je heerlijk de lokale keuken kan proeven. Het heeft een gezellige inrichting en lijkt een beetje op een chiquere hipster tent, maar dan perongeluk zo gecreëerd. Heel erg leuk! Je kan er in alle prijsklasse eten vinden en veel Thaise gerechten proberen. Daarnaast hebben ze verse vis en schaaldieren die je zelf kan uitzoeken. Ook het personeel is erg vriendelijker en van wat we hadden begrepen is het een oud familie bedrijf. Authentieke plek die ik zeker kan aanraden!

30 oktober 2017 beoordeeld

Voor dit restaurant gekozen omdat het net iets meer luxe en gezelligheid uitstraalt. Binnen was het aardig druk en de inrichting is gezellig. Personeel is vriendelijk en het eten is zeer lekker. En dan ook nog eens niet duur. Zeker een plaats om terug te gaan.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lieve mensen, geweldige omgeving/inrichting en erg lekker eten! Thais! Hebben ook Europese kaart maar bestel je dat, dan mis je veel. Verse vis, kreeft, gamba's die je zelf mag uitzoeken. Wij hebben er vanavond voor de 2e x gegeten en werden direct herkend. Bij ons eten werden we bovendien nog verrast met extra gerechten. Lief, leuk, lekker! Een aanrader.

9 mei 2017 beoordeeld

als afsluiter kreeft en krab gaan eten. SUPER lekker!, zeer vriendelijke mensen, authentiek kader (je krijgt er de geschiedenis van het restaurant bij)
je kan er "gewoon" thais eten, maar dus ook duurder. maar geen gedoe omdat het "chiquer" is. En dat konden we wel appreciëren.
je kan niet met de kaart betalen, maar er werd ons het volste vertrouwen gegeven dat we de dag erna wel zouden komen betalen!! GEWELDIG.

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat op deze kreeftenavond. Heerlijk gegeten! En in verhouding tot Nederland nog altijd goedkoop moet je maar denken.

Reizigers die L. Maladee Restaurant bekeken, bekeken ook

Ko Lanta, Provincie Krabi

In L. Maladee Restaurant geweest? Deel je ervaringen!