Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig resort is dit. Wij verbleven in de poolacces room. Een absolute aanrader voor iedere waterrat. erg mooie en fijne kamers en badkamers. Alleen hoor je de mensen op de gang wel als je in bed ligt en zijn er nogal veel muggen. Zwembad nabij het strand is ook erg fijn alleen wat weinig bedjes als het drukker is. Het prive strand is ook erg mooi en als je bereid bent 500 meter te lopen heb je een prachtig uitgerekt strand welke vlak afloopt in de zee met strandtentjes. Heerlijk verblijft gehad hier!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
CrownLanta2016, Public Relations Manager van Crown Lanta Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Claire - thank you so much for taking the time to share your Crown Experience, we love to hear how much you enjoyed everything from the beach access to your pool access room. We definitely look forward to welcoming you back in the future!

Beoordeeld op 16 januari 2018 via mobiele applicatie

Geen slecht hotel, vriendelijke mensen, wordt goed verwelkomt. Kamers zijn schoon maar niet bijzonder mooi. Het resort idem. Ontbijt is oké. Zeker ruime keuze, maar ik trof schimmel aan op een cinnamon rol. 2 zwembaden die goed onderhouden zijn. Het eten is zeker duurder dan bij overige restaurants in het centrum, wat ik begrijp. Maar wat ze niet erbij vermelden is dat op de bon nog 10% service kosten en 7% btw bijkomt. Je betaalt dus zo 17% meer. Het eten was niet eens bijzonder ten opzichte van wat ik eerder gegeten heb.
WiFi is slecht, werkt totaal niet behalve bij het restaurant en de receptie.
Prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet helemaal juist. Zeker als ik het vergelijk met andere resorts waar ik geweest ben deze vakantie.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
CrownLanta2016, Public Relations Manager van Crown Lanta Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Chantella - we regret to hear you weren't fully satisfied with your stay. Regarding the VAT and service charge percentages, those are listed on the bottom of every menu throughout the resort, we apologize that you didn't see them prior to reviewing your bill. Again, thank you for sharing your feedback as we use it to improve all stays.

Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

mooie kamers, prive strandje,2 zwembaden. off course is het restaurant in het hotel schandalig overpriced maar welk hotel doet dat niet? met de tuk tuk ben je zo bij de restaurantjes in de buurt. zwembaden zijn schoon, mensen zijn vriendelijk. ontbijt goed en ruime keuze,
werden gadegeslagen door 2 hongerige makaken...shuttle service vanuit t hotel rijdt niet vaak maar voor 50bath pp ben je waar je wezen wilt. wifi sucks...

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
CrownLanta2016, Public Relations Manager van Crown Lanta Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2018

Thanks for sharing your experience here at Crown Lanta - we're happy to hear you had an overall great stay with us. We look forward to welcoming you back in the future!

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Gewoon heel goed geregeld... nette kamers ... zeer vriendelijk personeel die oprecht aandacht aan je besteden en mijn dochter het naar de zin wouden maken.... taxi auto op het terrein wat heel fijn is aangezien het resort op een heuvel ligt... zwembad is schoon en ligbedden netjes.. En als je wilt eten ga dan naar de regea bar.. daar zit je helemaal fantastisch en het eten is lekker...

Verbleef: september 2017, reisde met familie
CrownLanta2016, Public Relations Manager van Crown Lanta Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Jeroen - thank you so much for not only choosing Crown Lanta but for sharing your experience. We love to hear that you and your family enjoyed everything from the lovely pools and staff down to the Reggae Bar service and dinner. Thanks again for sharing and we look forward to your return!

Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk resort op rotsig puntje van koh lanta. Personeel is behulpzaam en super aardig. Nam, Nine boden alle hulp bij front Office. Tek en Onderandere Arun in het restaurant.
Heerlijke kamers met zelfs privé zwembad. Koh Lanta is een erg mooi eiland.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
CrownLanta2016, Public Relations Manager van Crown Lanta Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Eveline - thank you so much for sharing your Crown experience. We love to hear you had such an enjoyable stay with us here at the resort. We'll be sure to let the staff members know they were able to make your experience a great one! Thanks again for sharing and we hope to see you again in the future!