Beoordeeld op 7 augustus 2019

Grote ruime kamer, goed onderhouden. Badkamer wel wat aan vernieuwing toe. Zwembad ok, maar kan ook iets beter onderhouden worden. Gezellig terras aan kamers. Prijs-kwaliteit valt wat tegen. Eigenares is heel ondernemend en aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel zit in een rustige doodlopende straat maar met voldoende restaurants om de hoek. Ook het restaurant van het hotel is trouwens prima. Verder lekker zwembad, ruime kamers en een super vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Bij aankomst 'verkoopt' ze direct een boottocht, maar dit is zeker de moeite waard. Verder konden we de dag dat we uitcheckten de hele dag van de hotel faciliteiten gebruik maken en we kregen zelfs een gratis lift van haar naar het station.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer gunstig rustig gelegen hotel, 100 m van een gezellige hoofdstraat. Geen last van uitgaands lawaai. Comfortabele kamer, prima bed. Prima uitval basis om de schitterende omgeving te verkennen. Eigenaresse en personeel zijn vriendelijk en erg behulpzaam, spreken goed Engels en vertellen veel en enthousiast over de omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima voor de prijs.

De mevrouw van de receptie was echter een beetje opdringerig. Wilde voortdurend weten wat we gingen doen om dan zelf iets anders te verkopen (zoals het ontbijt van het hotel). We voelden ons bij vlagen gestalkt omdat ze continu vroeg waar we heen gingen en/of geweest waren.

Jammer want behalve dit gedrag is het een prima hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij boekten een kamer om onze bagage te zetten tijdens een kort bezoek aan Ayutthaya vooraleer de nachttrein te nemen naar Chiang Mai. We arriveerden rond de middag en werden hartelijk ontvangen. We kregen een kamer voor 4 hoewel ik enkel geboekt had voor een tweepersoonskamer omdat we toch niet zouden overnachten. De eigenares was zeer vriendelijk en regelde voor ins een tuk tuk om ons rond te rijden tussen de tempels aan 200 thb (5€) per uur. Na een bezoek aan de tempels hadden we nog de tijd om ons te verfrissen in het zwembad en te douchen voor we gingen eten in een plaatselijk restaurant, opnieuw aangeraden door de eigenares. Het was zeer goed en daarna naar het station richting Chiang Mai.

Datum van verblijf: augustus 2018