Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima overnachting voor een nacht, met zwembad, schone ruime kamer. hotel oogt zelf verder wat donker en verouderd. Ontbijt was prima en de lokatie is prettig gelegen om verder te reizen om centrum in te gaan.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier geweest na een fietstocht en voordat we in de nachttrein naar Chiang Mao stapten. Lekker douchen, prima verzorging, attent personeel en zag er allemaal prima uit. Wel op een drukke plek maar merk je binnen niets van.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamer, schoon, maar wel verouderd.
Ontbijt was goed, ruime keuze, voor ieder wat wils. Zwembad is heerlijk om even af te koelen. Kortom goed voor 1 overnachting, maar verder valt er weinig te beleven.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier één nacht geslapen op doorreis. Maar was top! Heerlijk zwembad en het terras aan het water.. Heel gaaf om daar te zitten. Een kleine stukje verder de straat in zit een soort drijvend restaurant. Met aardige mensen en redelijk lekker eten. Is goedkoper dan het hotel!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Groot,verzorgd,vriendelijk en goed hotel! Deze stad is niet echt ons ding,ernstig vervuild.(naar ons idee de vuilste stad van Thailand) Maar het hotel maakte heel veel goed,was werkelijk prima! Goed ontbijt enz! Zeker een aanrader! Mochten wij ooit terugkomen in ayutthaya dan verblijven we op zeker weer hier. Perfecte prijs / kwaliteitsverhouding!

Datum van verblijf: februari 2018