Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Overpriced hotel, mag wel gemoderniseerd worden. Vriendelijk personeel. Restaurant hanteert bijzonder hoge prijzen en biedt niet veel bijzonders en wordt bovendien overlopen door toeristen die selvies komen maken ivm het uitzicht.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Super hotel met prachtige ruime kamers welke voorzien zijn van alles! Eten is heerlijk( geen buffetvorm) en erg vriendelijk personeel! Wij vonden het jammer dat je geen eigen zitje/balkon hebt. Er staat voor gemeenschappelijk gebruik een zitje en een groot loungebed bij het zwembad. Geen ligbedden. Wij wilde een latere check out ivm nachttrein en daar moesten we zo'n €120,- voor betalen wat we uiteraard niet gedaan hebben!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Terechte nummer 1!! Wat een fantastisch plek en wat een waanzinnige kamers ! Uiterst vriendelijk en servicegericht personeel. Ook het eten is super met als klap op de vuurpijl het mooie uitzicht als in de avond de tempel aan de overkant is verlicht! En gratis fietsen om Ayutthaya te verkennen. Wij hebben alleen hier gegeten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 april 2017 via mobiele applicatie

Heel erg mooi hotel met erg nette kamers. Verder een groot bed en een moderne badkamer (met een groot bad). In het restaurant had je uitzicht op de rivier en 's avonds op de verlichte ruïnes, heel erg sfeervol. Zowel het diner als het ontbijt waren erg lekker. Tijdens ons verblijf konden we gebruik maken van fietsen, hetgeen erg aangenaam was om ons in de hitte te verplaatsen naar de verschillende sites.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 24 februari 2017

Heerlijk hotel met een erg mooi uitzicht op de rivier en tempels. Het ontbijt was super, geen buffetvorm, maar royaal en zeer culinair gepresenteerd. Personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam. De kamer was prima in orde, groot bed en perfect matras. Je komt volledig tot rust. De locatie is ook goed. Je bent in de oude stad van ayutthaya. Ze regelen zo een tuktuk voor jou die je rondrijdt. Gewoon goed, een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: februari 2017