“Veel te commercieel”

Monument to St. Naum of Ohrid
31 mei 2018 beoordeeld

Absoluut geen aanrader. Je kan beter in Ohrid blijven. Veel te commercieel opgezet. Ze willen daar goed aan je verdienen.

Datum van activiteit: mei 2018

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een super trip met freepass, een touraanbieder in het oude centrum, hadden mazzel dat wij met 2 personen op de boot zaten richting st. Naum. Om 08.15 kregen wij een heerlijk ontbijt met raki natuurlijk en tijdens de lunch een heerlijke bbq. Verder heel de dag lekker gevaren en bij de orachtige bronnen bij st. Naum geweest.

Datum van activiteit: juni 2017
2 juni 2017 beoordeeld

Op het plein aan zee aan het begin van de grote winkelstraat kun je dit beeld niet overzien. Handig als herkenningspunt.

Datum van activiteit: september 2016
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je Ohrid gaat verkennen, neem je dit standbeeld uiteraard ook ff mee! De mensen zijn hier volgens mij erg gelovig. Ik zie constant mensen kruisjes slaan en St. Naum is erg belangrijk voor de plaatselijke bevolking.

Datum van activiteit: mei 2017
Bekijk meer beoordelingen
21 september 2016 beoordeeld

Monument staat bij de oude haven van Ohrid en is op zich niet zo bijzonder. Het centrum van Ohrid is voorzien van vele winkeltjes, terrassen en restaurantjes.
Zeker in de avonduren is het lekker struinen in de straatjes langs het meer en is er volop keuze in restaurants, barretjes en koffiezaken.

Datum van activiteit: september 2016

Reizigers die Monument to St. Naum of Ohrid bekeken, bekeken ook

Ohrid, Zuidwestelijke regio
Ohrid, Zuidwestelijke regio

In Monument to St. Naum of Ohrid geweest? Deel je ervaringen!