“Smelt op je tong....”
Beoordeling van Kaneo

Kaneo
Geclassificeerd als nr. 1 van 86 Restaurants in Ohrid
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken en klimmen, maar na het bezoek aan het kerkje op de punt wat voor het uitzicht ook echt de moeite waard is hebben we het restaurant gevonden. Prachtige plek aan het water. Vriendelijke gastvrije bediening wat je elders in Macedonië niet veel mee maakt. We zijn beide geen vis liefhebbers dus de kip en de filet mignon gekozen. Het duurde wel even en als compensatie kregen we brood met zelfgemaakte knoflookmayo. Maar het vlees...OMG wat heerlijk. Kip was heerlijk gekruid en mals en de filet mignon met een peper roomsaus smelt op je tong. Je betaald iets meer (wat is iets meer in Macedonië ;-) maar dan krijg je ook wel wat. Heerlijk. We hadden ook nog het geluk van een volle maan die prachtig van achter de bergen op kwam en het meer oplichtte.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat wij geen vis eten maar toch alle reviews positief waren over de andere gerechten toch hier gaan eten. De ravioli met prosciutto en een spare ribs werden besteld. De ravioli was echter gevuld met spinazie ipv ham. Bij de spare ribs twee ribs en een gepofte aardappel. Het viel ons tegen zeker omdat bijgerechten amper werden aangeprezen op de kaart. Tevens was de bediening erg traag en ongeïnteresseerd. Wel zit het op een prachtige plek aan het meer.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de ossenhaas met gorgonzola en de shis kebab, beiden van zeer goede kwaliteit en lekker bereid.
Groenten zitten er overigens niet bij, die moet had apart bestellen.
Niet super goedkoop maar dat mag op deze plek en met deze kwaliteit.

15 september 2017 beoordeeld

Het is even zoeken en spannend om er te komen, maar de beloning mag er zijn in de vorm van lekker eten, vriendelijke personeel en vooral de locatie, pal aan het meer.

Niet tegelijk voor- en hoofdgerecht bestellen, want dan krijg je het tegelijk geserveerd.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. Mijn vriendin en ik bestelden de Macedonian platter. De ober was zo vriendelijk te vermelden dat deze erg groot is, en een halve waarschijnlijk ook voldoet. Dit was zeker het geval, en de platter was heerlijk!
Erg leuk was de huiskat die eventjes aanschoof

Reizigers die Kaneo bekeken, bekeken ook

Ohrid, Zuidwestelijke regio

In Kaneo geweest? Deel je ervaringen!