“Prima eten ”

Keukens: Oost-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je gewoon even lekker en simpel wilt is dit een prima restaurant. Niet heel groot dus lekker knus. Toen wij er kwamen was het meer flink in beweging dus konden we door de golven niet op de houten vlonder zitten. De eigenaar vond dit wel jammer maar wij zaten prima. We bestelden de Ohrid salade (500 gram) en de mixed grill (250 gram) Prima te eten en en vlees was lekker gekruid. Wijntje erbij. Serveerster sprak goed Engels. Volgens mij kwamen er nog wat familie/kennissen laat eten want het was een gezellige boel.

28 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke between ( o.a.moussaka en kleine visjes) op practices locate. Even wandelen over lange houten vlinder.vanaf Sofia

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we even niet zeker wisten of we goed waren hebben we genoten van de weg naar het restaurant. Over een toffe brug langs het meer kwamen we uiteindelijk bij het restaurant. Het waren uiterst vriendelijke mensen die ons niets te kort lieten komen. We aten de mixed grill en hebben er van genoten, super mooi uitzicht over het water.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch plekje, wel even zoeken. Het ligt in de kleine straatjes bij het water aan het oude gedeelte bij Ohrid. De mixed grill is zeer aan te raden! Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten; mensen waren super vriendelijk. Vis was helaas wel op maar we kwamen ook laat. Zijn nou eenmaal afhankelijk van de vangst van de dag.

Reizigers die Kaj Kanevche bekeken, bekeken ook

Ohrid, Zuidwestelijke regio

In Kaj Kanevche geweest? Deel je ervaringen!