“Goed gegeten met een betoverend uitzicht maar met een teleurstellende service”
Beoordeling van Beach Restaurant Potpes

Beach Restaurant Potpes
Geclassificeerd als nr. 55 van 98 Restaurants in Ohrid
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van vrienden dit restaurant bezocht.
Na een mooie wandeling langs de kust hier aan gekomen.
Een werkelijk fantastisch uitzicht, mooier kan bijna niet.
We hebben hier heerlijk gegeten.
Maar de arrogante bediening was niet van zijn beste soort, bij vraag voor de wifi kregen we nee te horen,de tafel naast ons kreeg meer aandacht en wel de wifi, meten met 2 maten.
Wc was ontzettend smerig hoop niet dat dit een afspiegeling is van de schoonheid in de keuken.

Als klapper dacht de bediening zelf zijn fooi van 200Mkd al achter te houden.

Ff gevraagd hoe ‘t zat met ‘t wisselgeld,
Fooi geven we zelf, maar doen of we gek zijn.
Helaas… beschamend

Er zijn betere goede en servicegerichte restaurants te vinden in Ohrid

Datum van bezoek: september 2019

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke lunch gehad voor een goede prijs op een romantisch plekje aan het meer en onder de bomen.
Ze hebben hier veel salades en de salades zijn erg lekker. Bediening is vriendelijk en goed.
Gaan we zeker nog een keertje eten.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben zelf onze biertjes moeten gaan vragen. Daarna meteen de kaart gevraagd die we niet kregen. Opgehaald en wederom niks van iemand vernomen terwijl ze elke keer in de buurt waren.

Datum van bezoek: juni 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten helemaal boven met een prachtig uitzicht over het meer. Heerlijk gegeten, we hadden een salade, die was zo groot dat we het allebei niet op konden. Biertje en wijntje erbij en dan ben je voor 15 euro klaar.

Datum van bezoek: juni 2019
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit ligt werkelijk waar op een super locatie onder de rotsen aan het water heerlijke muziek glaasje wijn op de vlonder aan het water beter Kan het niet

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Beach Restaurant Potpes bekeken, bekeken ook

Ohrid, Zuidwestelijke regio

In Beach Restaurant Potpes geweest? Deel je ervaringen!