“Smoothie ”
Beoordeling van Fruit Box

Fruit Box
Geclassificeerd als nr. 11 van 79 Restaurants in Ohrid
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de goede recensies hier tezamen met mijn partner een smoothie gehaald. Smaken verschillen blijkt, ik vond de smoothie namelijk niet lekker.

Overigens heeft fruit box 2 vestigingen in Ohrid, nabij de bushalte en nabij Shilla.

Ivo P, Owner van Fruit Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hey there, thank you for taking the time to write this review. We're sorry for your experience, but we hope to see you again in Ohrid! :)

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijke smoothies en griekse yoghurt met gegeten met gezonde ingrediënten. Alles netjes schoon en hygiënisch.

Ivo P, Owner van Fruit Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Hey Leo, thank you for taking the time to review us. You're welcome to visut us again in Ohrid ^_^

20 oktober 2017 beoordeeld

Alles wordt vers bereid. Je kunt zelfs wanneer je dat wil de samenstelling veranderen van een smoothie of ander product. Vriendelijke mensen die achter hun product staan. Prijs en kwaliteit uitstekend, beslist niet te duur. Aanrader voor mensen die van gezonde producten houden. Een opmerking denk aan het afstapje voor.

Ivo P, Owner van Fruit Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Hey there, thank you for taking the time to write this positive review. We hope to see you again in Ohrid, cheers!

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vraag om zijn specialiteit en leuke om te zien hoe iemand met passie omgaat. Heerlijke smoothie gekregen :) en voor een nette prijs

Ivo P, Owner van Fruit Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Thank you so much! :)

21 juni 2017 beoordeeld

De juice bar is een ontzettend welkome afwisseling tussen al het lekkere maar vette Macedonische eten. Bij de juice bar kun je zowel sappen als smoothies bestellen en er zijn meerdere gezonde snacks te krijgen.

Ivo P, Owner van Fruit Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Thank you for the kind words!

Reizigers die Fruit Box bekeken, bekeken ook

Ohrid, Zuidwestelijke regio

In Fruit Box geweest? Deel je ervaringen!