Vandaag geopend: 08:30 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prachtige excursies, authentiek en kleine groepjes!

Een echte aanrader, met Alex of 1 van zijn zoons op excursie gaan, het is een ... meer lezen

Beoordeeld op 23 september 2018
ingrid v
bad driburg
via mobiele applicatie
Albanië

Heel mooie tocht , nodige uilegover de streek en alles perfect geregeld....kopje koffie koekje ... meer lezen

Beoordeeld op 21 september 2018
Sandra S
Oostende, België
Lees alle 25 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Ohrid
vanaf US$ 63,70
vanaf US$ 69,50
vanaf US$ 92,70
vanaf US$ 817,90
Beoordeeld op 25 mei 2018

dag vol verbazing het land is zo mooi de bijzonderheden talrijk .bv de kerk die nu in ht mr is verdwenen de uitzichten het klooster

Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Afelopen jaar 2 vakanties in Macedonië geweest en beide keren verschillende keren met Alex en zijn fantastische team op pad geweest. Prima en gezellige en volledig verzorgde excursies. Groetjes van Arie en Gerda en de rest!!!

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Leuke excursie naar Albanië gedaan! Gelukkig niet met een grote groep en Nederlands talige gids. Alles op gemak en regelmatig een drankje. 2 de helft van de dag naar st. Naum orthodox klooster, op eigen gelegenheid daar rond kunnen lopen en lunch gehad. Vooraf wat informatie van onze gids.
Al met al een super leuke dag gehad mede door onze reis genoten.

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige ervaring gehad tijdens de jeepsafari met als guide Tom. Alleen ons gezin zat in de jeep en wij waren de enige jeep. Dit zorgde voor een aangename ervaring. We hebben een interessante route gedaan waar veel over werd verteld. We hebben veel dieren gezien en mooie uitzichten. Ook de lunch was geweldig. Dat was de beste maaltijd die wij in Macedonië gegeten hebben. De mensen daar waren ook erg gastvrij. De rit was een beetje hobbelig, maar dat maakt de ervaring compleet. Ik zou deze tocht aan iedereen aanbevelen.

Beoordeeld op 5 augustus 2017

2 excursies met Alex excursie gedaan. Beiden waren goed verzorgd, opgehaald in het hotel, gemakkelijk dat er nederlands wordt gesproken, kleinschalig, gezellige bbq. Kortom: Uitstekend.