“Spontaan, meedenkend en goed georganiseerd”
Beoordeling van Alex Excursies

Alex Excursies
Geclassificeerd als nr. 7 van 20 Tours in Ohrid
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Beste vakantiegast, Ik ben Saso Spasevski geboren in Ohrid.Getrouwd met Astrid, wij hebben twee kinderen Tom en Ted.Ik werk 41 jaar met Nederlandse toeristen. Nederlandse toeristen kennen mij als Alex (met het petje).
31 mei 2018 beoordeeld

3 excursies gemaakt (partizanen dorp, boottocht en Albanië) Allen geweldig we hebben genoten. Ophalen was perfect op tijd (zelfs eerder) wij hadden jonge gidsen die hun vak verstonden. Niets was hen teveel.
Op een leuke kleinschalige manier hebben wij kennis met Macedonië en haar bezienswaardigheden gemaakt. Ook werd tijdens de excursies goed voor de inwendige mens gezorgd.
Wat mij verbaasde was dat deze organisatie tijdens het boeken meedacht welke excursie (lichamelijk) het prettigst voor je zou kunnen zijn.

25 mei 2018 beoordeeld

dag vol verbazing het land is zo mooi de bijzonderheden talrijk .bv de kerk die nu in ht mr is verdwenen de uitzichten het klooster

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afelopen jaar 2 vakanties in Macedonië geweest en beide keren verschillende keren met Alex en zijn fantastische team op pad geweest. Prima en gezellige en volledig verzorgde excursies. Groetjes van Arie en Gerda en de rest!!!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke excursie naar Albanië gedaan! Gelukkig niet met een grote groep en Nederlands talige gids. Alles op gemak en regelmatig een drankje. 2 de helft van de dag naar st. Naum orthodox klooster, op eigen gelegenheid daar rond kunnen lopen en lunch gehad. Vooraf wat informatie van onze gids.
Al met al een super leuke dag gehad mede door onze reis genoten.

Bekijk meer beoordelingen
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige ervaring gehad tijdens de jeepsafari met als guide Tom. Alleen ons gezin zat in de jeep en wij waren de enige jeep. Dit zorgde voor een aangename ervaring. We hebben een interessante route gedaan waar veel over werd verteld. We hebben veel dieren gezien en mooie uitzichten. Ook de lunch was geweldig. Dat was de beste maaltijd die wij in Macedonië gegeten hebben. De mensen daar waren ook erg gastvrij. De rit was een beetje hobbelig, maar dat maakt de ervaring compleet. Ik zou deze tocht aan iedereen aanbevelen.

Reizigers die Alex Excursies bekeken, bekeken ook

Ohrid, Zuidwestelijke regio

In Alex Excursies geweest? Deel je ervaringen!