6 mei 2018 beoordeeld

Steigenberger Alcazar heeft alles voor een relaxte vakantie. Wij verbleven in een swim up van 16 tot 23 april. Het water was er aangenaam warm (ook in de 3 grote zwembaden. De kamers zijn ruim, modern en comfortabel. Er is een relaxpool enkel voor volwassenen, wat meteen ook het drukst werd bezocht. Daar krijg je een persoonlijke service van Mohammed die je handdoeken komt brengen en je bril komt reinigen. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is er ruim voldoende. Je hebt een buffet restaurant en keuze uit 5 a la carte restaurants die je elk 1x mag bezoeken.
Guest relations Natacha is een sympatieke Vlaamse, die elke dag een babbeltje komt doen met de aanwezige Belgen. Ook Sander de hotel manager (Nederlander) staat open voor een babbel en doet regelmatig een rondgang.
Wij hebben zeer genoten van deze reis!

Verbleef: april 2018
ibrahimredwan, General Manager van Steigenberger Alcazar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Dear Serge0915,
Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm El.Sheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future.

4 mei 2018 beoordeeld

Mooi rustgevend hotel met vriendelijke bediening.
Speciale bedanking voor de hotelmanager, Sander Ackermans, die er op een zeer vriendelijke en discrete manier voor gezorgd heeft dat ik mijn vriendin op een originele en romantische manier op het strand ten huwelijk heb kunnen vragen.
Wij komen zeker terug !

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dear woutera1,

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel,heel ruim en net. We zijn er geweest van 19/4-29/4. Mooi weer ,lekker eten en heel vriendelijke bediening. Bijzonder aan adultspool mohammedeen hele lieve vriendelijke poolboy die alles voor je doet,handdoeken zoveel je wilt en hele luxueze ligzetels,ook in de marthabar mini mahmoud fady Een supergast. Daar hebben we mee gelachen.het was in 1 woord perfect. Wil direct terug ,inge en yves

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ibrahimredwan, General Manager van Steigenberger Alcazar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Dear Inge V,

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben van 17/4 tot 24/4 8 dagen Steigenberger Alcazar bezocht. Bij aankomst zijn wij hartelijk ontvangen met een drankje erbij en regelde zij verder de incheck procedure. Bij binnenkomst van Alcázar waan je je in een Arabisch/Midden-Oosten paradijs wat qua stijl en interieur adembenemend is. Overal (resort/strand) ziet het er schoon, fris en perfect uit. Wij kregen een kamer waar wij qua ligging niet tevreden over waren, dit werd netjes en geduldig opgelost en uiteindelijk ook nog een kamer upgrade gekregen. De kamers zijn ruim, netjes en verzorgd.

Het eten is goed bij het buffetrestaurant en er zijn genoeg zitplekken zowel binnen als buiten, tevens hebben ze ook iedere avond (buiten) een barbecue buffet met ruime keus aan vis en vlees. Van de a la carte restaurants hebben we de Libanese, Japanse en het Franse geprobeerd met als hoogtepunt in onze optiek het Franse La Maison. De bediening in de bars en restaurants zijn zeer vriendelijk en niets is hen teveel. De a la carte restaurants kun je zelf reserveren via de computer vlakbij de receptie.

Aan het zwembad (relaxepool) liggen er luxe en stevige houten ligbedden met dikke matras, voorzien van 3 zachte handdoeken.
Mohammed zorgde ervoor dat iedereen niks tekort kwam.
Verfrissende doekjes, fruitspiesjes, verfrissende bodyspray en je zonnebril meerdere keren gereinigd.
Mohammed heeft service en bediening als geen ander uitgevonden en is uitmuntend.
De bediening qua drankjes aan de relaxepool is ook zeer goed, niets is ze te veel ( in het bijzonder Ismaiel Nashat) zorgde ervoor dat wij niks te kort kwamen.
Petje af voor deze 2 jongens waar Alcázar meer dan trots op mag zijn.
De animatie (niet aanwezig relaxepool).
Sander en Natasja van de guestrelations begaven zich ook dagelijks onder de gasten om te vragen of alles naar wens was en stonden ook open voor feedback. GM Sander heeft duidelijk aandacht voor z’n cliënten en daar ook de tijd voor neemt.

Wat wij een beetje misten:

De bars aan het zwembad mogen wat eerder open dan de gebruikelijke 10.00 uur. Een huisfotograaf hadden wij in dit geval graag gezien i.v.m het mooie decor van het hotel en de aanwezigheid van winkels.

Wij raden dit hotel zeker aan voor iedereen die rust zoekt en komen hier zeker nog terug.

Lucas en Amina

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ibrahimredwan, General Manager van Steigenberger Alcazar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Dear llucas22017,
Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm El.Sheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We also need you to be rest assured that your mentioned points are highly appreciated and under the management study.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 10dagen net na de paasvakantie geweest. We werden hartelijk ontvangen door het personeel en kregen een gratis upgrade van onze kamer. Wij hadden het hotel geboekt met booking.com en waren echt onder de indruk van de prachtige kamer en badkamer met zwembaduitzicht. Grote inloopdouche, bad, ruime kamer en terras. Het eten was heel verzorgd, fijn en culinair. Veel variatie en keuze genoeg voor iedereen. We hebben in alle 5 de restaurants kunnen eten (hoort bij all-in). Hier waren we super tevreden over. Ook de service aan de adultpool was geweldig! Ze kwamen rond met cocktails, koude handdoekjes, fruit, brillen kuisen en verfrissende sprays. Bedankt aan Ismaël en badmeester van de adultpool!! 6e keer naar Egypte, dit was toch wel het beste hotel!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ibrahimredwan, General Manager van Steigenberger Alcazar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Dear Magali D,