Barcelo Tiran Sharm(Nabq Bay)
  • Inclusief ontbijt
Aurora Oriental Resort Sharm El Sheikh(Nabq Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 264 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog steeds aan het nagenieten. Wauw wat was het hier geweldig / super. Helemaal niks te kort gekomen. Personeel , eten, resort enz allemaal geweldig. Zeker een 10 waard. We werden op onze wenken bediend. Zeker door Melad, Mohammed 1+2 en Mustafa. Wat een geweldige mannen zijn dit. Zij hebben van onze vakantie een top vakantie gemaakt. Wij komen zeer zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Rixos Seagate M, Guest Relations Manager van Rixos Seagate Sharm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Geachte gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken van je verblijf te delen met TripAdvisor-lezers. We zijn erg blij dat we aan uw wensen hebben voldaan en dat u een geweldige tijd bij ons heeft doorgebracht.

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super Hotel,elk moment van de dag word je echt in de watten gelegd zoals Kings & Queens.Personeel is echt geweldig,zo lief en behulpzaam ook het management is gewoon geweldig en echt geïnteresseerd in het vervullen van al je wensen. Bedankt voor alles.We komen zeker terug ❤️ we hebben een geweldige vakantie gehad en Rixos Seagate is voor ons de nr. 1 in Egypte

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken over uw verblijf te delen met TripAdvisor-lezers. We zijn erg blij dat we je wensen hebben kunnen vervullen en dat we jouw nummer één zijn geworden.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een super week achter de rug in dit mooie hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Kamers zijn zeer netjes, zwembaden zijn mooi. De bezetting was echter aan de zeer lage kant maar dit stoorde ons niet. Jammer dat de Belgen wegblijven door de negatieve instelling van vele reisorganisties! Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, niets is hen teveel! Aan het zwembad wordt je ook op je wenken bedient, in de namiddag krijg je vers fruit, verfrissende handdoekjes,...Het eten is zeer goed, de kwaliteit van de a la carte restaurants is subliem. Mooie locatie om te snorkelen. Maw zeker de moeite waard om naartoe te gaan! Zelfs de Wi-Fi werkt altijd en overal. De animatie staat echter op een laag pitje maar komt mede door de lage bezettingsgraad. Voor ons is dit tot nu toe het beste hotel in Egypte!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Geachte gast,

11 juni 2018 beoordeeld

We verbleven er van 31 mei tot 7 juni
Spijtig , de check in vond ik niet erg goed Ze gaven weinig informatie .
Maar de dagen erop informeerde guestrelations regelmatig of alles in orde was.
Uitstekend hotel, mooie kamers., grote keuze in restaurants en vriendelijk hardwerkend personeel.
Onze kamer was elke dag goed schoongemaakt( 22117)
Spijtig van lage bezettingsgraad, daardoor is alles meer gecentraliseerd en geeft het hotel op sommige plaatsen een verlaten indruk en zat bijna iedereen aan het relaxzwembad. Lobbybar , bar aan strand we zaten er bijna altijd alleen. Ondanks dat er weinig gasten waren , was er een enorme keuze in buffetrestaurant en was erg lekker., maar sommige gerechten konden wel iets warmer zijn,
Een pluim voor de jongen op de Jetty , enorm gedienstig en vriendelijk.
Ook personeel van het zwembad werkt hard en zijn vriendelijk. De jongen op zijn rollerskates is zeker een vermelding waard .
De bediening in buffetrestaurant en strandrestaurant was erg goed.
Mis een wat hogere bezettingsgraad is het hotel een echte aanrader.

Verbleef: juni 2018

Beste gasten,

Bedankt voor uw positieve en gedetailleerde evaluatie.
We zijn blij dat we u tevreden konden stellen met onze service en dat u zich bij ons op uw gemak voelde.

Dank u ook voor uw waardevolle en constructieve opmerkingen.
We waarderen opbouwende kritiek omdat we het als een kans zien onze dienstverlening te verbeteren om aan de verwachtingen van onze gewaardeerde gasten te voldoen.

We hopen je snel weer te zien in ons prachtige resort.

Met vriendelijke groet

10 juni 2018 beoordeeld

Hoge verwachtingen die niet ingelost werden.
Risos Seagate is 25 tot 30% duurder dan Rixos Sharm dat een zusterhotel is dat 1 km verder ligt.
Bij Rixos Sharm heb ik een betere beleving gehad dan bij Rixos Seagate op alle gebied, infrastructuur, dienstverlening, keuze in het buffet restaurant etc…
Ik dacht dat Rixos Seagate superieur zou zijn aan Rixos Sharm en dit is niet het geval.
Kleinere kamers
Minder keuze in het buffet restaurant
Vanaf 9u kon men a la carte restaurant boeken en 20 min later was er reeds geen plaats meer
Geen adults only pool
Service in de bar was van mindere kwaliteit en soms lang wachten, obers genoeg maar geen oog voor de gasten
Personeel minder professioneel dan in Rixos Sharm
Kamer werd iedere dag op een ander uur gepoetst, een dag pas om 18 uur!
Geen patisserie cafe
Soms was de minibar niet gevuld, soms waren de vuile handdoeken verwijderd zonder propere in de plaats te leggen
Niettegenstaande dat heb ik 10 dagen genoten en het niet aan mijn hart laten komen, maar volgende keer kies ik weer voor Rixos Sharm en niet voor Rixos Seagate.
Onveilig heb ik mij niet gevoeld in Sharm, wat wel spijtig is dat er weinig excursies te boeken zijn onder het mom van de veiligheid, geen jeep safari, geen quad of buggy, geen St.Catherina klooster etc.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Rixos Seagate M, Guest Relations Manager van Rixos Seagate Sharm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Geachte Gast,

Zonnige groeten van Rixos Seagate Sharm El Sheikh!

Dank u zeer dat u de tijd neemt om te schrijven over de recente vakantie in Rixos Seagate Sharm El Sheikh!

We zijn erg dankbaar voor de opmerkingen die we van onze gasten ontvangen, omdat dit ons zeker helpt onze service te verbeteren.
Wij verheugen ons oprecht op de mogelijkheid om u terug te verwelkomen in het Resort voor nog een heerlijke vakantie om te zorgen dat het aan de verwachtingen voldoet.

Vriendelijke groeten,