Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.080)
Beoordelingen filteren
4.080 resultaten
Waardering van reizigers
2.404
978
381
188
129
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.404
978
381
188
129
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.080 beoordelingen
Beoordeeld op 10 december 2017

voor ons was dit hotel prijs/ kwaliteit top!! zeer vlugge check-inn smorgens vroeg door een zeer vriendelijke receptionist ISLAM genaamd en we mochten al direct gaan ontbijten en daarna was de kamer al beschikbaar , zeer vriendelijk personeel in het ganse hotel en vrolijk animatie team
als we terug gaan naar sharm zal het zeker in dit hotel zijn!!!! taxi van het hotel naar luchthaven 15€ in luxewagen van het hotel

Kamertip: kamer 4252 ganse dag zon op het terras
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank lou s
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mohamed A, Manager van Parrotel Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018
Google-vertaling

Dear lou s,

Greetings from the Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh team!
Thank you so much for your recent 5 star review on trip advisor. We are delighted that you had a remarkable stay with our resort. We aim to provide a wonderful vacation experience for our guests and your feedback is most encouraging.
I am thrilled to know that our staff provided you with outstanding service. I will be sure to acknowledge their outstanding customer service.
Once again, thank you for your impressive review and for staying with us here. We highly appreciate and we hope to have the pleasure of welcoming you back again.
Thank you and we look forward to your next visit!

Kind Regards
Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Dit Hotel is erg in de jaren gekomen. Er wordt slecht schoon gemaakt en de kamers zijn vies. Eten is weinig afwisseling , veel patat. Ook het strandbar eten is van bijzonder slecht kwaliteit. S.avonds in rijen voor het buffet en voor de deur wachten tot je naar binnen mag. Personeel is alleen vriendelijk als men ze geld geeft. Het is absoluut geen 5 sterren hotel. Poh. Het heeft de vakantie goed verpest!!! Strand is ook slecht..... veel stenen en soms geen water........ geen strand dus. 
Voor Europese mensen zou ik aanraden.....vingers weg van dit hotel. absoluut geen 5 sterren hotel!!!!!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Bedank Ronald V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mohamed A, Manager van Parrotel Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017
Google-vertaling

Dear Ronald V,
We would like to thank you for having chosen our Radisson Blu Resort for your recent holiday and do express our sincere regret, that our resort did not meet your expectations and satisfaction.
All your valuable comments will be highly considered for our continuous improvement system.
Regarding your comments about waiting outside of the restaurant before your meal we would like to explain this is one of our way to provide for you better service in the restaurant during high operation time. We beliave that it better to allow our guest paintiontly a moment or two to be escorted to freshly cleaned and preparad table.

Kind Regards,
Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Beste lezer

Ik heb echt de vakantie van mijn leven gehad, wat een pracht vakantie! Het was een super hotel, elke dag werden onze lakens ververst en mooi versierd als een krokodil of ander dier. We hadden een kamer met zicht op zee en dat was zeker de moeite. Wat betreft het personeel daar kunnen we kort over zijn, stuk voor stuk geweldige mensen die altijd zeer vriendelijk zijn en je altijd willen verder helpen. Het eten was wat minder elke dag grotendeels hetzelfde. Maar het animatieteam was echt top! Elke dag stonden ze klaar met een gevarieerd programma, je kan er Zumba dansen, aqua gym, darts, bracht volleybal nog veel meer. Ook in de avond is er elke avond een show van vuurshow tot comedy en zelfs een strandfuif. Zoals je hoort echt een aanrader! Iedereen van de animatieteam was super, maar één iemand was echt geweldig en zal ik nooit vergeten en dat is Fox met hem heb je altijd plezier en heb je veel fun. Hij staat altijd open voor een grapje en veel plezier. Dus kort gezegd deze vakantie was een echte aanrader en dit zullen we nooit vergeten!!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Bedank gerdaVS
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mohamed A, Manager van Parrotel Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Gerda VS,
Upon this opportunity we would like to thank you very much for your wonderful review regarding your recent vacation at our Radisson Blu Resort.

It’s such a great pleasure for us, that you spent quit & peaceful and fantastic holiday at our resort and we appreciate your overwhelming, praising comments for our team members, who could make your stay a wonderful time to remember.

We are already looking forward and awaiting you soon again here at your “second home” to provide you once more with our caring hospitality and individual services.
With the Best Regards,
Guest Relation
Oksana

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 april 2015

Tijdens het krokus verlof in februari ging ik met mijn dochter van 16 een weekje naar Egypte. Bij het binnen gaan van de lobby was onze eerste indruk dat het hotel wat verouderd is. Het heeft nood aan een opknapbeurt. Het hotel is heel goed gelegen, vlak aan de Rode zee, waar je heerlijk kan snorkelen of duiken. Mooi groot strand met gratis ligbedden en parasols en windschermen (die aan vernieuwing toe zijn). Niet tegenstaande er heel veel mensen kunnen logeren, is er geen hoogbouw. Er zijn langs een mooi aangelegde tuin met rotspartijtjes en een groot proper zwembad bungalows gebouwd, waar de kamers zich bevinden. Het was er bij ons bezoek rustig, en daar houden wij wel van. Veel klanten zijn Russen, maar gezien het niet druk was, stoorde hun gedrag ons niet. Het eten in buffet vorm is lekker en gevarieerd, zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds. De vloer van het restaurant is wel heel erg vies. Er wordt enkel geveegd, van schrobben met water en zeep hebben ze nog niet gehoord. De kamers zijn ruim, maar het poetsen van de badkamers zou ook veel grondiger kunnen gebeuren. Het wordt echt maar oppervlakkig gedaan, waardoor schimmel in de douche niet uit blijft. jammer. Het personeel is heel vriendelijk, soms té naar mijn mening. Als je niks drinkt terwijl je in de lobby zit, wordt je er constant over aangesproken. All-in formule betekent voor mij niet persé eten en drinken tot je erbij neervalt. Voor veel andere toeristen blijkbaar wel. Dat zijn ze daar gewoon. De shows 's avonds waren niet aan ons besteed. Ze vonden plaats in een muffe zaal, waar de muziek veel te luid stond. Waarschijnlijk gaan ze in de zomer door buiten in het amfitheater. Het zwembad is wel heel erg proper, maar heel erg koud in februari (niet verwarmd), dus niet geschikt om te zwemmen. er is wel een kleiner bad dichter bij het strand, alsook een overdekt bad in een soort grot die wel verwarmd zijn en waar je dus kan zwemmen. De wellness en fitness zijn OK, maar zeker geen 5 sterren waard. Beiden zijn verouderd, hier en daar vallen tegeltjes van de muur, in de fitness zijn een paar toestellen kapot. Al bij al een goed hotel, voor de prijs die wij maar betaald hebben zeker zijn geld waard, maar geen 5 sterren.

  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank Kristien S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2014

Een hotel om terug naar toe te gaan . Wij zijn heel goed ontvangen , kamer was supergoed "beachkamer" maar toch die meerprijs vond ik wel wat overdreven dit is voor mij het enige minpunt . Het hoofd van het hotel kwam ons iedere dag vragen of we tevreden waren want de meerderheid van de vakantiegasten waren Italianen en omdat ze dacht dat die misschien wat veel lawaai voor ons maakten mochten wij in een andere ruimte gaan eten wat we eigenlijk niet nodig vonden . Het personeel was heel vriendelijk zowel aan de receptie het restaurant, zwembad . Het animatieteam was ook altijd geweldig maar zeker niet storend.Wij gaan zeker nog eens terug.

Kamertip: hogere verdiepingen hebben een beter uitzicht. beachkamer is prachtig maar toch te grote meerprijs
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank moniqueTienen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anwar_Hawary, Rooms Division Manager van Parrotel Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2014
Google-vertaling

Dear Monique,
We are extremely pleased to read of your excellent comments which showcase the Employees' attention, the firs-rate cuisine, the outstanding cleanliness of the property and much more…

We were praised to have your presence and look forward to your return at Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh next year.

Excellent Upcoming Festive Season!

Cordially,

Anwar Hawary, Rooms Division Manager
Anwar.hawary@radissonblu.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken