Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.904)
Beoordelingen filteren
3.906 resultaten
Waardering van reizigers
2.449
993
290
99
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.449
993
290
99
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
21 - 26 van 3.906 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Top hotel met uitstekende service. Niets is de mensen hier teveel. Eerste keer Egypte, maar hier kom ik sowieso nog terug! Uitstekend!!! Bedankt voor de geweldige vakantie. (ps: hier en daar een fooi achterlaten kan wonderen doen)

Verbleef: juni 2018, reisde alleen
Bedank T_Gyns
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saleh S, Front Office Manager van Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to leave us an excellent review following your recent stay here at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh.
It is wonderful to learn that you found our teamwork friendly and helpful, especially upon arrival and departure and indeed tough out the stay.
In fact we are offering a luxury bedding service and an amazing breathtaking view from all hotel locations, which provided the perfect place to relax and recuperate before returning back home..
Thank you again for choosing the Cleopatra Luxury Resort and we look forward to welcoming you back again very soon.

Yours Sincerely,
Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2018

Eerste keer in dit hotel en maar zeker NIET de laatste keer.
Uitstekende service, heel vriendelijk & behulpzaam personeel.
De kamers waren heel verzorgd en voorzien van alle comfort.
Het enige minpuntje was dat het heel druk werd de dagen na de Ramadan, maar opnieuw deed het hotel er alles aan om ons toch te verwennen (o.a. het openen van een extra restaurant enkel voor de Europeanen).

  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank kimberlyverstraete
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saleh S, Front Office Manager van Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to leave us an excellent review following your recent stay here at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh.
It is wonderful to learn that you found our teamwork friendly and helpful, especially upon arrival and departure and indeed tough out the stay.
In fact we are offering a luxury bedding service and an amazing breathtaking view from all hotel locations, which provided the perfect place to relax and recuperate before returning back home..
Thank you again for choosing the Cleopatra Luxury Resort and we look forward to welcoming you back again very soon.
Yours Sincerely,
Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2018

Prachtig resort mooie kamer die heel proper was vriendelijk personeel lekker eten in de restaurants. Super service in het vis, beach en Italiaans restaurant personeel zeer behulpzaam. Mensen van het animatie team ook heel vriendelijk gaan zeker een 3de keer terug.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank jeanpierrevlasse2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saleh S, Front Office Manager van Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for sharing your experience concerning you recent visit to Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh.
It's our great honor to be up to your expectation for your second time visiting us it is such a valued confidence you have placed in us. am thrilled to learn that you had a great stay and you experienced a helpful and friendly service from our teamwork. We will be waiting for your return visit.
Thank you again for your pleasant review and we look forward to welcoming you back again in the near future.

Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Manager
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2018

Dit hotel is toch geen 5*waard! Geef mij maar Turkse hotels,die zijn veeel beter.
Geen variatie met de maaltijden en heel weinig keuze.
Geen keuze om een voorgerecht te eten,alleen sla en groenten...
Drank heel beperkt en als je water moet drinken is dit uit de kleinste plastiek bekertjes,flesjes kennen ze niet!
Als je 10 mojhito's vraagt zijn het 10 verschillende en alcohol ver te vinden.....
Kamers verouderd en tal van gebreken,douche verstopt,stopcontact badkamer ging niet...
S'avonds heel weinig te beleven en beperkte animatie,er is zelfs geen deftig buitenterras om er iets te drinken.
Wij gaan daar niet meer,we zijn betere hotels gewend!

  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank HCXXX
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saleh S, Front Office Manager van Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018
Google-vertaling

Dear Valuable Guestm,
Thank you very much for taking the time to post your feedback concerning your recent stay at Cleopatra Luxury Resort.
First of all I would like to apologize that we couldn’t be up to your expectations and you did not find our property convenient however I would like to share some facts with you. At Cleopatra Luxury Resort we are keen to deliver our maximum adequate service to all our guests as our main focus is hot to provide a luxurious experience thus we are providing the follow: The hotel is providing Luxury All Inclusive concept with added values e.g. from 05:00 till 07:00 with early continental breakfast, drink from 10:00 till 02:00 next morning day, lunch is serving in two restaurants 1- The Market with full international buffet & Beach Grill with Pizza, Fries, Salads, ….etc) Dinner either in main restaurant which is providing 15 different buffet themes for each night or in two of our specialties restaurants (Fellini “Italian Cuisine” & Red Sea Wharf “Seafood Cuisine”) above all of these food options we are keen to prepare any special requests for our guests in order to meet all expectations. Correct that we are serving all our drinks “Water” in glass in hotel outlets on the other hand we are proving all guests with two bottle of mineral water per day to be served in room. Daily activities, and evening entertainment program are running by our animation team. I would like to thank you for sharing your feedback with us which is very important to reflect our guest opinion concerning their experience please accept out apologies for not being up to your expectation..

Regards
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxuysharm.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2018

4 de keer in dit hotel.
Prijs,kwaliteit een van de beste hotels.
Ruime en heel propere kamers.
Eten heel lekker en ook gevarieerd,ook lekkere snacks aan de strandbad te verkrijgen.
In het restaurant zijn de garcons heel vriendelijk en behulpzaam, wij hadden Figoo onze vaste garcon.
Aan het zwembad zijn Hanni en gamal voor iedereen in de weer om een bedje en een parasol klaar te zetten.
Wij gaan zeker nog terug,wij werden als vips behandeld.
In een woord suuuuper

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marinav2194
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saleh S, Front Office Manager van Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018
Google-vertaling

Dear Valuable Guest,
Thank you for sharing your experience with us.
Its such a great honor to visit us for your 5th time. We are always keen to keep our promise and commitment to all our guests to feel a new horizon in each time they will visit us. Proud of our teamwork and feel much proud with your valued confidence that you have placed in us. We are looking forward for you return visit.

See you soon, Regards

Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken