4 weken geleden beoordeeld

Wat een supervakantie. We zijn echt in de watten gelegd. Vanaf de aankomst die zeer vriendelijk en leuk was tot aan het uitchecken. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt. Al het personeel was zo aardig echt super. Wij hadden een luxe kamer. Lekker ruim met een zitje en balkon. Goed bed en ruime badkamer. Heel erg schoon en de kamerjongen kwam iedere dag even vragen of we nog wat extra's nodig hadden. badkamerbenodigdheden worden ook iedere dag bijgevuld. Alle restaurants zijn goed. Wijn wat minder maar een ijsblokje erbij en het is goed. Animatieteam is erg aardig en richten zich niet alleen op landgenoten. shows zijn redelijk tot goed,en erg veel livemuziek. Overdag kan je van 's ochtends en 's middags van alles doen. Zijn er dan geen minpunten? jawel, het rif is wat minder dan bij de hotels bij de old market. Maar als je een snorkeltrip boekt is het prima. De verkopers op het strand zijn wel erg aanhoudend maar dat is alles.

Datum van verblijf: november 2018
Olia_Ryabchenko, Guest Relations Manager van Rixos Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear LenL5558,

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We vieren hier een heerlijke vakantie waar we niets anders kunnen dan ontspannen. Vanaf het moment van binnenkomst word je koninklijk behandeld, van de koffers die voor je naar je kamer worden gebracht tot je handdoek die bij het zwembad voor je klaar wordt gelegd. (en van je parasol die ongevraagd voor je verplaatst wordt als ze ook maar het idee hebben dat je last heb van de zon ) na een paar dagen hebben ze je gewoontes onthouden en staat je favoriete drankje al klaar. Wij zijn fan!

Dear DebbieKoning,

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een bijzondere ervaring hier in rixos, vanaf het moment dat we hier aankwamen hebben we onze koffers niet meer aan mogen raken. Alles wordt voor ons gedaan, zelfs het klaarleggen van onze handdoeken aan het zwembad wordt gedaan. We zijn in het paradijs!

Dear robijn85,

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn hotel en zeker zijn sterren waard. Super service en alles is schoon. Wij zijn met ons nog geen jaar oude zoon geweest en dit was goed geregeld. Eten drinken en verzorging was super.

Elke dag een schone en vooral opgeruimde kamer.

Aanrader voor iedereen.

Dear Familie V,

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig resort. Super vriendelijk personeel, niets is ze teveel . Heerlijk eten , prachtige schone kamers . Heerlijke zwembaden. Je voeld je er veilig en helemaal in watten gelegd. Entertainment is prima . Annabel van guest relations is super en helpt je bij alles wat je nodig hebt .

Dear Ylona R,