24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is echt prima, niks op aan te merken, echt alles is hier aan te bevelen, zo ook alle restaurants ze hebben er hier 7 en allemaal uitstekend, ze rijden rond met golf karretjes om je van a naar b te brengen, en zo ook de wifi overal goed berijk zelfs op het strand

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Annabella J, Guest Relation Supervisor van Rixos Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Dear Greet0309,

23 mei 2018 beoordeeld

Vanaf het eerste ogenblik bij aankomst voel je het al "Top".
Gans ons verblijf konden we genieten van alle comfort en service ons aangeboden door een fanatische team .
Aan iedereen hier hartelijk bedank voor jullie inzet . Wij hebben ervan genoten!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Dear Didier T,

Thank you for taking the time to write about your stay here with us

We are so pleased you all had such a great vacation.

It will be our pleasure to welcome you back again

22 mei 2018 beoordeeld

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Heek lekker eten zowel buffet al a la carte. Ontzettend vriendelijk en gedienstig personeel. Ober Maksoud heeft ons heerlijk in de watten gelegd. Je kan er de rust vinden of eerder de drukte opzoeken. Voor ieder wat wils. Het enige kleine minpuntje is de airco op de kamer....werkt goed maar rumoerig. Voor ons een tophotel...wij gaan zeker terug.

Kamertip: Wij lagen in blok 3 ( geldt ook voor blok) 1-2-en 4-5 en dat is 's nachts de rustige kant.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear nancydebruyn,

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is heel groot en mooi. Hadden niet verwacht dat we in Egypte zulk hotel konden verwachten. Zelfs het eten was top, zowel het buffet restaurant als de a la carte restaurants. Heel vriendelijke bediening, voelden er ons soms beetje onwennig door, niks is teveel. Een echte aanrader voor een prachtige vakantie!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Annabella J, Guest Relation Supervisor van Rixos Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear Kris N,

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tussenpauze met de 2 jaar door het ongunstig reisadvies , terug gekeerd naar de Rixos ! Zoals altijd topervaring ( anders kwamen we geen 3 keer ) kamers met personeel top !! Toch even opletten bij reservatie indien u ouder of slecht te been bent kiest u best voor een kamer gelijkvloers gezien en geen liften aanwezig zijn ,wij zaten derde en hoogste verdiep ! op kamer die we telkens op eigen vraag terug kregen we hebben die graag zeezicht etc. Maar moeten daar toch 40 traptreden nemen . Ook het hotel met prachtige tuinen moet genomen worden met trappen van 3 tot 5 treden in hoogte verschillen met regelmaat over gans het hotel . Hellingen komen met regelmaat voor . Dus mensen slecht te been blijven hier beter weg ! Anderzijds lossen de golfwagentjes die steeds rondtoeren op het hotel veel op ! Uw vingertje omhoog en ze brengen u waar u ook maar wil op het hotel . Wat mij nu opviel dat de bezetting 90a 95 percent Russen zijn , ook al zijn deze hier meestal zeer fatsoenlijk en welke taal we spreken maakt mij eigenlijk niet uit . Dus voor mij een topper . De Mensen hier doen enorm hun best om Egypte terug van de grond te krijgen !!!

Verbleef: maart 2018
Annabella J, Guest Relation Supervisor van Rixos Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Dear Eddy C,