“Prima restaurant.”

Keukens: Zuid-Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Reserveringen
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, niet heel bijzonder. Bij binnenkomst bleek dat ze maar een beperkt deel van de gerechten op de menukaart hadden. Eten was verder goed, alleen kwamen we er later achtet dat ze $10,- teveel gerekend hadden (zo'n 25% van de totale rekening). Beetje jammer.

Datum van bezoek: april 2018

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een echte aanrader als je in Otavalo bent gastvrij, gezellig en het eten is er voortreffelijk

Datum van bezoek: februari 2018
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de eerdere positieve recensies zijn wij hier gaan eten. Om maar direct een beoordeling te geven wij vonden het erg matig. Vleesgerechten waren doorbakken i.p.v. medium. De bediening is prima, nu de keuken nog.
Er zijn meerdere gelegenheden in de stad waar je goed kunt eten.

Datum van bezoek: december 2017
27 september 2017 beoordeeld

Wat een goed restaurantje. Live muziek, leuke sfeer, prima bediening en vooral voortreffelijk eten! Ik had een filet mignon met chamignonnensaus besteld. Was dezelfde kwaliteit als de chateau briand (ook op menu) van 200 gram Klasse!

Datum van bezoek: september 2017
31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Leuk gezellig interieur. Goede gerechten met een goede smaak. We hebben er lekker gegeten. Er waren muzikanten die traditionele muziek speelden. Vriendelijk personeel.
Een aanrader

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Mi Otavalito bekeken, bekeken ook

Otavalo, Imbabura Province

In Mi Otavalito geweest? Deel je ervaringen!