Aparthotel Bellevue
US$ 65*
Hotel Tragos(Trogir)
  • Restaurant
24 mei 2015 beoordeeld

Alles was geweldig. De gastvrijheid en service zijn top. Het ontbijt is werkelijk fantastisch. Het hotel ligt ideaal tegenover het historische eiland Trogir. Met een wandelbrug tegenover het hotel loop je zo de oude stad in. En gratis parkeergelegenheid is er achter het hotel.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
20 april 2015 beoordeeld

Perfecte locatie op 200m afstand van de oude stad, je wandelt gewoon het bruggetje over en je zit midden in Trogir.
Rechtover het hotel is een markt, 500 m naast het hotel is de vismarkt.
Je auto kan je achterlaten op de gratis parking achter het hotel.
Zeer vriendelijke ontvangst, degelijke uitleg van de bezienswaardigheden, welkomstdrankje in de bar/ terras beneden.
Uitgebreid ontbijt met persoonlijke bediening, dit is uniek.
Zeer verzorgde kamers, goede douche, comfortabele bedden, airco, geen storende geluiden van buiten.
Onze dank aan de "supervisor" Anna en haar team. We verbleven er maar twee dagen maar het was top.
Ook de gebakjes die we bij het afscheid meekregen waren zeer lekker.
We komen zeker nog terug.
Deze locatie is ook een aanrader voor de paasvakantie. Het is er dan zeer rustig en je hebt meer tijd om te genieten van alles.

Kamertip: Er zijn twee kamers vooraan met een balkon. de kamers achteraan kijken uit op de parking.
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
12 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2014 in Trogir te zijn geweest in een apartement, ruim buiten het centrum, eind maart een week verbleven dit hotel.
Een zeer hartelijk ontvangst, prima kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Uitstekende ligging vlakbij het oude centrum en busstation.

Dit hotel is een echte aanrader als je een paar dagen geen gebruik wil maken van de auto en voor september 2015 alweer opnieuw geboekt.

Verbleef: maart 2015, reisde alleen
19 september 2014 beoordeeld

Zeer goed gelegen hotel op 2 minuten wandelen van het oude stadscentrum. Goeie ontvangst met een welkomstdrankje.
Propere en ruime kamer. Ruime parking voor hotel ( gratis voor hotelgasten).
Supervriendelijk personeel en heel behulpzaam.

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
17 augustus 2014 beoordeeld

Hier weten ze wat gastvrijheid is. We kregen een uitrijkaart voor het grote parkeerterrein tegenover het hotel, waar het overigens heel druk is. Na een welkomsdrankje op het terras kon de vakantie goed beginnen. We zijn hier echt verwend. Vaak schone handdoeken en beddegoed, en de ontbijt crew probeerde het je elke ochtend naar het zin te maken. Ze hadden vrij vlot door welke thee ik graag drink en zorgden er elke ochtend voor dat deze in ruime mate voorradig was.echt oprecht vrinlijk personeel. Dat misten we elders in Kroatië. Minpuntje is dat de airco uitschakelt als je de kamer verlaat, zodat het toch nog warm is op de kamer. Ook had het keukenblokje geen pannen. Misschien waren deze wel te verkijgen als we daarom hadden gevraagd. Onze kamer had geen eigen balkon, maar we mochten gebruik maken van een gezamelijk terras en dat was een prima alternatief. Op ca. Een kwartiertje lopen van het hotel vonden we een lokaal strandje met prima strandbedden en parasols. Daar was het prima vertoeven. Na een afscheidsdiner dat ons werd aangeboden zijn we nuiswaarts gekeerd.

Kamertip: Onze kamer bevond zich aan de wegkant. We hebben geen last gehad van verkeersherrie.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner