“Uitstekend”

Keukens: Mediterraan, Midden-Europees, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best snel tegen dit restaurant aangelopen. Zag er erg rustig uit, maar na even de kaart bekeken te hebben zagen we er genoeg lekkers bij. Supervriendelijke ober, erg begaan en wil graag met alles helpen. Eten was ook van hele goede kwaliteit. Aanrader is de cheesecake als dessert!! Zelden zo’n lekkere cheesecake geproefd. Al met al echt een heel goed restaurant!

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat zoeken, botsten we op Calebotta. Een mooi restaurant met erg mooi en gezellig terras buiten. We werden vriendelijk onthaald door de obers en dit was ook voor de rest van de avond het geval. Na een lekkere aperitief kregen we ons hoofdgerecht, een heerlijke pasta en mosselen (al mocht dit een iets grotere portie zijn). Om af te sluiten kozen we voor het kaasplankje en de cheesecake, wat ook heerlijk was.
Verhouding prijs-kwaliteit is dit een echte aanrader als je in Trogir bent!

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt, prachtige plek, rustigmaar centraal, mooi restaurant. In het hart van het (zeer toeristische) Trogir. Wij hadden eieren met avocado en sla. Brood moest je apart bestellen. Al met al goed, maar wel aan de prijzige kant.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan alles in dit restaurant is aandacht besteed. Het ziet er verzorgd uit. Mooi terras op levendig pleintje. We hebben er nu alleen koffie gedronken, maar we komen zeker een keer terug om te dineren. Zeer correcte en vriendelijke bediening.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant.
Super gezellig restaurant met een top bediening, eindelijk een restaurant waar het personeel weet wat ze doen.
Super lekker gegeten, vis of vlees waren top.
Een echte aanrader, geen toeristenval.
De wijnkaart was eveneens top.

Reizigers die Restaurant & Bar Calebotta bekeken, bekeken ook

Trogir, Split-Dalmatië

In Restaurant & Bar Calebotta geweest? Deel je ervaringen!