“Seafoodplatte for two !!!!”
Beoordeling van Bistro Slaven

Bistro Slaven
Geclassificeerd als nr. 21 van 110 Restaurants in Trogir
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijke gegrilde visschotel voor twee met als starter mosselen (incl). Zeer vriendelijke bedieningen en de glazen wijn werd groter naarmate we aan het eten waar. Topadres.

Datum van bezoek: september 2019

18 oktober 2017 beoordeeld

Gezellige sfeer, de bediening was zeer vriendelijk.
De menukaart was uitgebreid en heerlijke wijn.
Een aanrader,

Datum van bezoek: oktober 2017
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Good food for a good price!

We hebben hier gister avond gegeten, goed eten tegen goede prijs. We hadden mixgrill voor 2 gepakt voor maar 195kn

Datum van bezoek: augustus 2017
22 juni 2017 beoordeeld

Een aanrader prijs kwaliteit heel goed. Vriendelijke bediening. Mosselen puur van smaak wat kleiner als onze Zeeuwse. De Tunasteak was heel goed van smaak.

Datum van bezoek: juni 2017
28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte bediening. Weinig personeel en daardoor ging nodige mis. Liep te rennen, drinken over mij heen, moeten vragen om servet om te drogen, om bestek moeten vragen en eten kregen we niet allemaal tegelijk. Bijbestellen drinken werd hierna ook een klus. Eten verder smaakvol en vlot. Prijs is niet hoog, maar ontspannen eten was het ook niet.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Bistro Slaven bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

Trogir, Split-Dalmatië

In Bistro Slaven geweest? Deel je ervaringen!