“Te uitgebreid geluncht.. ”
Beoordeling van Restaurant VANJAKA

Restaurant VANJAKA
Geclassificeerd als nr. 3 van 110 Restaurants in Trogir
Keukens: Mediterraan, Kroatisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Barscene, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch, door TripAdvisor, hier belandt. Geen spijt van! Heerlijke black risotto en ook hun vis was fantastisch! Daardoor met een veel te volle pens weer verder gelopen. Heerlijk genoten! Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor de lunch. Echt een aanrader, het eten was super lekker (tonijn en zeebaars) en de bediening was super. Eten werd snel geserveerd

Datum van bezoek: september 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland en een heerlijke visplateau besteld. Ook de kids vonden hier hun gading. Nog een 2e keer geweest, ondanks we dit keer lang moesten wachten toch 5*!

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen dit restaurant toevallig tegen tijdens ons stadsbezoek aan Trogir. Zeer vriendelijke bediening en de gerechten waren snel klaar. We aten een hamburger, mosselen, eendenborst en zeebrasem met een heerlijke puree... allemaal even lekker!! Echt een verse en fijne verzorgde keuken! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
3 oktober 2018 beoordeeld

Op mijn verjaardag bij Vanjaka gaan eten. Dit restaurant ligt aan een schattig pleintje aan een doodlopend straatje. Hierdoor is het minder druk dan in de andere straatjes van Trogir.
Mooie ambiance buiten en voortreffelijk visschotel gegeten (meerdere soorten vis).
Aanrader.
Omdat buiten het pleintje gedeeld wordt met andere restaurantjes, is het minder geschikt voor grote gezelschappen. Ik ben niet binnen geweest dus geen idee hoeveel tafels daar zijn

Datum van bezoek: september 2018
iris555, Guest Relations Manager van Restaurant VANJAKA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Dear 'Biebke2016',

thank you for taking the effort to write this review! We are happy you were satisfied with you experience at our restaurant! :)

Best regards,

Reizigers die Restaurant VANJAKA bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

Trogir, Split-Dalmatië

In Restaurant VANJAKA geweest? Deel je ervaringen!