“Rust en stilte met prachtig uitzicht in mooi ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Jan W
1 beoordeling
“Rust en stilte met prachtig uitzicht in mooi heuvellandschap”
Beoordeeld op 17 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Wij hebben hier drie nachten met onze tent gestaan in een mooi wandelgebied op korte afstand van het leuke stadje Samobor. De eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij, de bakker komt s-morgens langs (toeterend). De eco-douche is leuk verzonnen ( in de buitenlucht in een groot wijnvat ) Verder rust en stilte op deze mini-camping, heerlijk.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
17 jul 2017
Thank you.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren