“Tegenvallend”
Beoordeling van Tutto Bene

Tutto Bene
Geclassificeerd als nr. 6 van 207 Restaurants in Rovinj
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst in dit kleine restaurant in een leuk straatje in het centrum. Misschien hadden we het verkeerde gerecht gekozen, maar de tagliatelle met zeevruchten viel heel erg tegen. Een smakelijk gerecht, maar als meer dan de helft van de schelpen nog dicht is valt er weinig te genieten. Ga er heen voor de sfeer maar kies een ander gerecht dan de tagliatelle met zeevruchten.

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een acceptabele prijs. Je wordt hier vriendelijk ontvangen in een gemoedelijke sfeer. Klein restaurant, dus reserveren is aan te raden. 1 opmerking, als je van whisky en/of cappuccino houdt kun je dit restaurant beter links laten liggen, want dat hebben ze nl. niet in huis . Was voor mij reden om 1 bolletje minder te geven, maar qua eten, wijn en bier zit je hier prima.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Aangezien we alles lusten hebben we zijn adviezen gevolgd en enkele typische gerechten uit Istrië geprobeerd. Is ons schitterend bevallen. Een echte aanrader wat ons betreft, zeker aangezien de rekening achteraf ook heel goed meeviel !!!

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Juist de wat kleinere restaurant in de straatjes waar je snel langs loopt, daar vind je Tutto Bene en dat spreekt ons aan. Hulp wordt in meerdere talen aangeboden bij het bekijken van de kaart, niet opdringerig, wel uitnodigend! Fijne en gezellige bediening, prima huiswijn zowel wit als rood. Het eten was voortreffelijk, zoals ons wordt verteld 'gewoon anders' met vooral veel verse kruiden, deze zie je overal terug. Niet gelogen, dus de dag erna terug gegaan. Dat beviel zelfs nog beter, voor zo'n restaurant is het jammer om weer te moeten gaan. Als lekker eten bij je vakantie hoort net zoals bij ons, kijk niet verder en neem een tafel. Genieten, bedankt!

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bobo is een vriendelijke chef met passie voor zijn product.
We hebben hier heerlijk gegeten en
Tijd speelde geen rol. Hoewel het druk was vroeg hij ons of we een pauze wilde tussen een van de gangen, anders ging het wel snel.
Het eten was heerlijk en verrassend het idee is dat je niet de gangbare gerechten op geschoteld krijgt maar alles met een nuvo twist.
Echt een aanrader en we komen zeker terug.

Reizigers die Tutto Bene bekeken, bekeken ook

In Tutto Bene geweest? Deel je ervaringen!