“Geweldige plek voor vis”
Beoordeling van Taverna De Amicis

Taverna De Amicis
Geclassificeerd als nr. 16 van 206 Restaurants in Rovinj
Keukens: Mediterraan
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een ieder die van vis houdt, is dit een geweldig restaurant! Alles was heerlijk van smaak en mooi opgediend. Verder is de bediening top. Prijs is ook goed. Kortom prijs kwaliteit een geweldig restaurant & een echte aanrader!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de snelle hap. Het eten is in orde, geen hoogvlieger. Een typisch toeristenrestaurant. Als je lokale sfeer en gezelligheid zoekt, moet je hier niet zijn. Bediening is snel en vriendelijk.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk superlekker, uiterst vriendelijk bediend maar helaas vakkundig de deur gewezen toen we na voorgerecht en hoofdgerecht nog een koffie vroegen..de hunker naar de volgende shift was te groot. Nochtans waren we amper een uurtje hier...spijtige anticlimax :-(

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke visschotel gegeten in dit leuke restaurant. Volg het advies van de eigenaar en je krijgt heerlijke verse vis. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Zeer goede lokale wijn gedronken. We komen zeker terug, een echte aanrader!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn restaurant met open keuken voor mij altijd een goed begin. Mama in de keuken en samen met haar kok tovert ze snel goed eten uit de keuken op Italiaanse leest gestoeld. Home made zoals dat heet. Bediening is correct familiair en vriendelijk. Goede betaalbare wijnen en heerlijke olijfolie. pljukanci absoluut proberen is home made net als de andere pasta's. Vis is vers en voor je neus klaargemaakt. Tiramisu van het huis is met pindakaas en omdat het zon gekke combi is in mijn ogen uitgeprobeerd en heerlijk. En wederom zelf gemaakt. Kortom ga weg van de haven restaurants en bezoek dit restaurant. En voor Hollandse begrippen goedkoop te noemen. Doen dus

Reizigers die Taverna De Amicis bekeken, bekeken ook

In Taverna De Amicis geweest? Deel je ervaringen!