“Echte aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke attente bediening. ”
Beoordeling van Snack Bar Rio

Snack Bar Rio
Geclassificeerd als nr. 4 van 205 Restaurants in Rovinj
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gestart met tonijn tartaar, daarna de “catch of the day” zeebaars en geëindigd met de verrukkelijke chocolade taart. Vers bereid, heerlijke wijn en top bediening. Prijs kwaliteit verhouding was goed. Ik zou er zeker nog een keer terug gaan. Echt een aanrader. Ook voor gezinnen met kinderen.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam "Snack bar Rio" is erg misleidend, maar dit is echt een goed restaurant. We zijn er twee keer geweest. Heerlijke verse huisgemaakte pasta gegeten en ook het vlees was erg lekker. De andere keer de 'catch of the day' besteld. Hele vis geserveerd met groenten en gebakken aardappels. Ook dit was heerlijk. Er is ook een uitgebreide wijnkaart met Kroatische wijnen. Toen wij er waren was het rotweer en dan is het fijn dat de overkapping helemaal dicht kan en dat er terrasverwarmers hangen.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam "Snack Bar" Rio doet dit restaurant niet echt eer aan volgens ons. Is nl. heel lekker eten voor een correcte prijs. In de maand augustus, toen wij er geweest zijn, wordt er gewerkt met een systeem van 2 shifts. Als je dan, zoals wij, reserveert voor de 1e shift, voel je dat je zeker op tijd vertrekkensklaar moet zijn voor de mensen van de 2e shift. Was voor ons het enige minpuntje van de avond. Werd wel grotendeels gecompenseerd door de vriendelijkheid en gedrevenheid waarmee de eigenaar de klanten bedient !
Een aanrader dus !

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, reserveren is wel een must. Professionele bediening en mooi afgewerkte verse gerechten, we kregen ook op onze vraag een heerlijk bijpassend wijntje. Een aanrader.

5 augustus 2017 beoordeeld

Het was eens iets anders : door een communicatiefoutje hebben we eerst ons hoofdgerecht gegeten en nadien ons voorgerecht. Dit foutje werd goedgemaakt door een gratis aangeboden glas wijn (de beste Malvasia die ik gedronken heb in Istrië).
Voor de rest niks dan lof : kraakverse gerechten perfect klaargemaakt. Vooral de tonijn is een aanrader. Krijgt ook de prijs van meest vriendelijke bediening.

Reizigers die Snack Bar Rio bekeken, bekeken ook

In Snack Bar Rio geweest? Deel je ervaringen!