“Rovinje”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 112,78*
Vanaf
Rovinj privé fietstocht met elektrische fiets
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 dingen om te doen in Rovinj
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol stadje met veel kleine straatjes. Het ligt aan een haventje met vele leuke restaurants en winkeltjes.

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om in de smalle straatjes de wirwar van gebouwen te bekijken.Slenterend en klimmend via treden-straten naar hoogste punt van het schiereiland: prachtige kerk. Terug afdalen richting de haven. Terrasje pakken.
Helaas ook in oktober toerischisch geworden.

23 september 2018 beoordeeld

De oude stad Rovinj moet je gezien hebben. Smalle straatjes met fantastische doorkijkjes naar zee. Overal winkeltjes met leuke spullen. Een lust voor het oog is oa "happy feets".
Natuurlijk overal leuke kleine barretjes, terrasjes met mooie uitzichten. Wel opletten; de straat is met gladde stenen.
Een absolute must do!

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze Kroatië reis brachten we hier een lange namiddag door. We kwamen uit Porec, dat heel toeristisch is in het centrum, en Rovinj was een opluchting (ook al zijn hier ook veel toeristen).

Het is een mooi centrum, met smalle hellende straatjes. Je zal er toeristische winkels vinden maar ook winkels met echt mooie producten.

We genoten van onze lange namiddag hier en kunnen zeker aanraden om hier even langs te lopen.

Bekijk meer beoordelingen
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk idyllisch stadje, leuke kleine winkeltjes met handgemaakte spullen, wel veel van hetzelfde. Snoepwinkel is heel leuk. Leuke eettentjes, vooral met uitkijk op het water.

Datum van activiteit: augustus 2018

Reizigers die Old Town bekeken, bekeken ook

In Old Town geweest? Deel je ervaringen!