Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Meer info
vanaf US$ 85,80
Meer info
Beoordeeld op 23 september 2018

De oude stad Rovinj moet je gezien hebben. Smalle straatjes met fantastische doorkijkjes naar zee. Overal winkeltjes met leuke spullen. Een lust voor het oog is oa "happy feets".
Natuurlijk overal leuke kleine barretjes, terrasjes met mooie uitzichten. Wel opletten; de straat is met gladde stenen.
Een absolute must do!

Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Tijdens onze Kroatië reis brachten we hier een lange namiddag door. We kwamen uit Porec, dat heel toeristisch is in het centrum, en Rovinj was een opluchting (ook al zijn hier ook veel toeristen).

Het is een mooi centrum, met smalle hellende straatjes. Je zal er toeristische winkels vinden maar ook winkels met echt mooie producten.

We genoten van onze lange namiddag hier en kunnen zeker aanraden om hier even langs te lopen.

Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Erg leuk idyllisch stadje, leuke kleine winkeltjes met handgemaakte spullen, wel veel van hetzelfde. Snoepwinkel is heel leuk. Leuke eettentjes, vooral met uitkijk op het water.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 13 september 2018

Rovinj heeft een prachtige oude stadskern, met vele restaurantjes, barretjes, winkeltjes en oude woningen. Je kunt hier genieten van prachtige zonsondergangen.

Beoordeeld op 11 september 2018

Heel mooi dorpje met vele terassjes en eettentjes , mooie haven mooie straatjes , aparte winkeltjes absoluut de moeite om naartoe te gaan ,

Datum van activiteit: augustus 2018