“Fijn terras voor een drankje met prachtig uitzicht op Rovinj.”
Beoordeling van Maestral

Maestral
Geclassificeerd als nr. 21 van 206 Restaurants in Rovinj
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 augustus 2018 beoordeeld

Over het eten van het restaurant kan ik geen oordeel geven. We hebben op dit terras een ijskoffie genomen voordat we de stadswandeling van Rovinj deden.
Prettig terras met fijn meubilair. Kraakhelder en aardige, attente bediening.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik koos voor de beefsteak van 27eu.
Medium gevraagd, rare gekregen.
Koude aardappelen ernaast.
Zat 10 minuten verschil in het ontvangen van het eten onderling.
Zonde van je centjes, mooi uitzicht.

22 juli 2018 beoordeeld

Net buiten het drukke centrum, met schitterend uitzicht op Rovinj, aan het water. Lekker en vers, verzorgd, vriendelijke bediening in verschillende talen. Eindelijk eens kwaliteitswijnen per glas!

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik persoonlijk denk dat deze vooral goed scoort door zijn ligging.
Op gebied van bediening waren ze en vooral het ouder personeel nors en onbeleefd.
Het eten zelf was redelijk de helft van mijn schelpen was niet open en de smaak was flauwtjes.
De prijs ligt redelijk hoog!
De enige glimlach die er vanaf kon kregen wij bij het doorgaan omdat ze dan wss de tafel een derde of vierde keer geld kon laten opbrengen.
Een valkkuil voor menig tourist :-(

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant op een toplocatie in Rovinj. Je kijkt heel mooi uit over de stad en zit aan het water. Het eten wordt buiten voor je bereid. De service is goed, het eten heel lekker en niet echt duur (we hebben op andere plekken aan de haven gegeten in Rovinj en daar was het duurder). Reserveer wel, want anders sta je in de rij te wachten tot er een tafel vrij komt.

Reizigers die Maestral bekeken, bekeken ook

In Maestral geweest? Deel je ervaringen!