“Laatste avond ”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas onze laatste avond maar afgesloten in stijl
Warme ontvangst met tafeltje aan het water.
Heerlijk eten, lekker glaasje wijn, super uitzicht en goed gezelschap..life is beautiful❤️

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 5 personen gereserveerd, de tafel was keurig op tijd beschikbaar. Heerlijke gerechten, prima bediening. Mooie lokatie. Enige minpunt was dat de hoofdgerechten niet allemaal tegelijk geserveerd werden, overigens met verontschuldingen.

2 augustus 2016 beoordeeld

Wat apart restaurant met vrijwel alleen buiten zitgelegenheid met mooi uitzicht over de haven en stad. Eten wordt ook grotendeels buiten geprepareerd. Kwaliteit is naar normale maatstaven gemiddeld maar vergeleken met de vele matige restaurants dichter in het centrum van Rovinj goed en in combinatie met het uitzicht het stukje lopen vanuit het centrum wel waard.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw had via Tripadvisor een 10 tal restaurants uitgezocht war we tijdens onze dagen in Rovinj zouden kunnen gaan eten.
Dit was er één van , en wat voor één.
Uitgebreide kaart in 4 talen, geen Nederlands maar voor een talenknobbel zoals ik (ahem) geen probleem.
Zijn er nu 2 keer wezen eten en werkelijk verrukkulluk, heerlijk gegeten, ik heb zelfd twee keer hetzelfde genomen omdat het de eerste keer zo lekker was (en de tweede keer ook weer) een gemengde vleesschotel met 5 gegrilde vleessoorten, daarbij wat groentes, ui en gebakken aardappeltjes en een tomatenpuree. Wel verschillende nagerechten en dan kom je bij mij aan ijs. Ook heerlijk: een bolletje vanille ijs in een espresso, lekker en de tweede dag een Dolce Vita, vanille ijs met warme kersen, rode wijn en een scheutje rum, heerlijk. Mijn vrouw heeft twee avonden aan het zeebanket gezeten, wel twee verschillende gerechten en was ook zeer te spreken over o.a. De vongole en de grote garnalen.
'S ochtends daar een lekkere kop cappucino gedronken die ook uitstekend was, eindelijk eens een echte stevige espresso in de melk, je preofde weer de koffie ...... Zeer aan te bevelen enne... reserveren kan geen keaad, toen wij zaten te eten stond een rij van zeker 14 wachtenden voor een vrije tafel. Klasse restaurant en ook nog eens aan het water met prachtige zonsondergangen.

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Populair restaurant in de haven van de stad. Reserveren is aan te raden anders moet je lang wachten op een plek. Bediening is vriendelijk maar hebben het erg druk.(lang wachten op eerste drankje) eten is lekker, genoeg keuze op de kaart. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reizigers die Maestral bekeken, bekeken ook

In Maestral geweest? Deel je ervaringen!