“Prachtig zicht en lekker eten”
Beoordeling van Maestral

Maestral
Geclassificeerd als nr. 22 van 206 Restaurants in Rovinj
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn tijdens onze vakantie drie keer hier komen eten en telkens werden we door Elena en Petra uitermate vriendelijk bediend en hebben we uitstekend gegeten . Schelpen (mossels, venusschelpen en mengeling van schelpen) zijn overheerlijk klaargemaakt. Als je aan het water wil zitten, moet je zeker reserveren. Lekkere wijntjes zijn de Buenvenuti en Tomasso (ca. 18 EUR voor fles).

3 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Maestral gevestigd op een mooie locatie en zag er aantrekkelijk uit. Dat bleek dan ook het enige te zijn want het eten en bediening was slecht tot zeer matig. Na lang wachten op het bestellen van een drankje en het eten nog langer wachten op het eten zelf. En dat eten viel zo ontzettend tegen. Het had allemaal een slechte smaak van een wegrestaurant. Smaakloos en duf.

2 augustus 2014 beoordeeld

Goed grill-restaurant met snelle bediening. Dranken van lokale kwaliteit: Aperol Spritz was bvb blijkbaar meer water dan prosecco. Dan neem je beter een karaf witte wijn. Calamares op de grill zijn heerlijk. In de namiddag zeker reserveren voor 's avonds. Een tafeltje aan de waterkant levert mooie plaats voor zonsondergang op.

• Sfeer
23 juli 2014 beoordeeld

Als je van vis houdt, is dit een super plek! Zalig uitzicht en een zachte prijs krijg je er bij. Voorgerecht en hoofdgerecht koos ik uit de aangeraden kaders en ik at er de beste truffelsaus ever.

• Sfeer
7 juni 2014 beoordeeld

Uitstekend eten, we zijn aan de hoge tafels gaan zitten waardoor we uitstekend zicht hadden op de open keuken.
Er stond ook een goede solist te zingen.
Heerlijke sfeer en goed eten.

Reizigers die Maestral bekeken, bekeken ook

In Maestral geweest? Deel je ervaringen!