“Dit zou nr.1 moeten zijn”
Beoordeling van Tipico Old Town

Tipico Old Town
Geclassificeerd als nr. 15 van 207 Restaurants in Rovinj
Keukens: Mediterraan, Kroatisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat moeten wij nog meer zeggen, kindvriendelijk, super vriendelijke bediening, zalig lekker eten, gezellig om te zitten, kortom FORMIDABEL! Dit zou nr.1 moeten zijn!!!

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten nadat we overdag eilandjes voor de kust hadden bezocht. Restaurant is mooi gelegen in Old town, wij kwamen om 20.30 en hadden direct plek. Heerlijke branzino en papillote gegeten, beste vis die ik in Kroatië heb gegeten. Bediening was attent, ook de lamskoteletten, gevulde kip en biefstuk was lekker. We hebben de kaas als dessert gedaan i.p.v. entree, erg lekker.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin hier gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Niet alle gerechten op de kaart waren beschikbaar. Bestelde gerechten ook bereid als gewenst, in dit geval de tonijn de pan even laten raken en niet doorbakken. Perfect.
Wij bestellen als een flesje huiswijn aangezien we er van uit gaan dat deze een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Gaat bijna altijd goed... huiswijn was kaliber huisazijn.
Voor vakantie een prima eetgelegenheid.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen in old town. We hadden niet gereserveerd en dat blijkt nodig. Toch nog een plakkerige tafel beschikbaar. Service was gehaast en liet wat steken vallen iets wat wel charmant werd opgelost. De vergeten salade kwam alsnog op kosten van de zaak. Weinig wijn per glas beschikbaar. De rode niet heel geweldig. De rose prima maar was als zoet geadviseerd en dat was het niet. Er was veel van het menu niet meer beschikbaar. De kalf was lekker en goed gemaakt wel hele dunne lapjes . De medaillons van varken was sappig en licht roze. Groente en aanverwante apart te bestellen. Friet was slap. Niet te duur maar wel 10 kuna pp voor service. Ik bepaal liever zelf de fooi maar ja. Prima restaurant maar blijkbaar was ik er niet op hun topdag en dat is toch jammer.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

met 6 personen hier gegeten. ( 4 volwassenen en 2 kinderen).
Kaart was klein en niet alle gerechten waren beschikbaar. Toch heerlijk gegeten hier! Andere gerechten als bij de andere restaurants. Kalkoen met proscuitto gegeten, zalmmoot en tonijn. Kinderen hadden pasta met garnalen. Verse friet was verrukelijk! Prijs zit wat aan de hogere kant vergeleken met andere restaurants maar was het geld meer dan waard.

Reizigers die Tipico Old Town bekeken, bekeken ook

In Tipico Old Town geweest? Deel je ervaringen!