“Heerlijke vis gerechten ”
Beoordeling van Neptun

Neptun
Geclassificeerd als nr. 34 van 187 Restaurants in Rovinj
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening ! We hebben verse inktvis van de dag genomen en deze is ons uitmate goed bevallen

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een gezellig achteraf straatje een lekker biefstukje van de houtskool grill voor de lunch gegeten... Zeer vriendelijk personeel... Restaurant is ook niet duur (porties zijn ook niet heel erg groot)...
typisch meer kwaliteit dan kwantiteit... Wij hebben de tweede keer wat extra gegrilde groente besteld...

25 juli 2015 beoordeeld

Matig restaurant. De hoofdprijs betaald voor de vis van de dag. Gesjoemel met de prijs. Omgerekend 65 euro voor een vis van 400 gram. Vriendelijke bediening, eenvoudige maaltijd.

19 augustus 2014 beoordeeld

zeer vriendelijk personeel : Karin.
zeer goede keuken : vis, mosselen, vlees, pizza, .....

zeker reserveren voor een tafel buiten

wij zijn hier meermaals komen eten met telkens zeer goed gevoel

• Sfeer
20 juni 2014 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening. Aardig gelegen in zijstraatje. Aan te raden.

Reizigers die Neptun bekeken, bekeken ook

In Neptun geweest? Deel je ervaringen!