“Heaven”
Beoordeling van Mediterraneo Secret Garden

Mediterraneo Secret Garden
Geclassificeerd als nr. 35 van 207 Restaurants in Rovinj
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn erg onder de indruk van zowel de idyllische lokatie als overheerlijke keuken van dit restaurant. Warm aan te bevelen. We'll be back!

Marina K, Public Relations Manager van Mediterraneo Secret Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2018

Dear 219lievel,

thanks a lot for your review! We are glad to see you enjoyed the Garden experience and we are looking forward to your second visit!

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste vakantiedag wilden we iets bijzonders..... dát is zeker gelukt! Wat hebben we hier bijzonder leuk gegeten. Een prachtige, prachtige tuin, correcte en vriendelijke service met verstand van zaken en héérlijk eten.

We dronken de locale Sauvignon en aten Steak Tartare en Tartaar van Tonijn. Gevolgd door een Ribeye en de lamskoteletjes. Voor onze moeilijk etende dochter van 6 was iets uitzoeken op de kaart niet makkelijk (frituren doen ze niet) - maar van het vers gebakken brood en chocolade potje werd ze heel blij. Ook de lokale Cheesecake is een aanrader. Ga naar dit restaurant en maak herinneringen!

Marina K, Public Relations Manager van Mediterraneo Secret Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018

Dear Orna S,

thanks a lot for this amazing review - we are glad to see you enjoyed all your meals and the whole Garden experience. We are looking forward to your second visit!

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute geboekt met een groep van 8, inclusief 4 kinderen, die naar hartelust hebben kunnen spelen op het domein. Een super locatie tenmidden van olijfbomen en druivelaars. Leuke cocktailkaart, voldoende keuze aan gerechten en de mogelijkheid om als afsluiter een uitgebreide gin experience aan je eigen eigen tafel te bestellen. Een absolute aanrader !

Marina K, Public Relations Manager van Mediterraneo Secret Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Dear Nathalie,

thank you for this detailed and nice review - we are glad to see you and your children enjoyed the Garden experience. We are looking forward to your second visit!

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een betoverend plekje in Rovinj. Gezellig en behulpzaam personeel. Producten uit de streek. We waren met 9 personen en hebben veel verschillen gerechten geprobeerd. Allemaal even lekker! Een aanrader. Wel reserveren van tevoren.

Marina K, Public Relations Manager van Mediterraneo Secret Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2018

Dear Caro B,

we are glad your group liked our Garden, thanks a lot for your review! Hope to have you back to enjoy the Garden experience all over again!

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op een bijzonder mooi plekje ook bijzonder lekker gegeten. Kleine kaart maar wel top kwaliteit. Lekker glaasje wijn erbij en prima bediening. We gaan zeker deze vakantie terug.

Marina K, Public Relations Manager van Mediterraneo Secret Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Dear Jan1106,

thanks a lot for your review - we are glad to see you enjoyed your Garden experience, so looking forward to your second visit!

Reizigers die Mediterraneo Secret Garden bekeken, bekeken ook

In Mediterraneo Secret Garden geweest? Deel je ervaringen!