“Geweldig restaurant. Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 8 van 207 Restaurants in Rovinj
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee avonden op rij dit restaurant bezocht. Deze mensen verstaan hun vak. Prima gerechten voor een nette prijs. En de gastvrijheid waarmee je wordt ontvangen, daar kunnen vele restaurants in Rovinj nog wat van leren. Het is verstandig vooraf te reserveren. De tweede keer was onze tafel nog bezet maar we mochten wachten op een leuk geïmproviseerd zitje op een trap onder het genot van een glaasje wijn van het huis. Wachten is dan geen straf meer, toch? Als afsluiter ook nog een lekkere espresso. Wat wil een mens nog meer.

Datum van bezoek: augustus 2018

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is duidelijk een populaire restaurant in Rovinj. We hadden niet gereseveerd, en hadden gelukkig het laatste tafeltje kunnen bemachtigen. Na ons kwamen heel wat mensen die geen plaats meer hadden. Reserveren is dus noodzakelijk in hoogseizoen. We namen de mixed grill, lekkere verse vis, zonder meer. Vriendelijke bediening.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 sterren meer dan waard! Net geen 3 op 3 avonden kunnen genieten van dit overheerlijk restaurant. Te laat willen reserverenj en dan maar een ander “zeer goed” restaurant geprobeerd. Iets buiten het centrum gelegen maar zeker geen 4,5 sterren waard! Bij Santa Croce ga je niet voor het “zicht op zee”, je gaat er voor de heerlijke visgerechten, de zwarte spaghetti met zeeduivel, geweldige Chardonnay, verrassende sorbet lemon, alles heel charmant bediend en geadviseerd door Vedrana. Voor ons veruit het beste restaurant van Rovinj!

10 juli 2018 beoordeeld

Gisteren van uitstekend vismenu genoten, met goed grand dessert toe. Prima bediening en uitleg wordt er op de borden lag. Rustig eten op breed bordes terwijl onder je de bezoekers van Rovinj langstrekken. Volgens ons 1 van de betere restaurants in Rovinj voor een redelijke prijs. Plaats in top 10 lijkt verdient.

23 juni 2018 beoordeeld

Je wordt er hartelijk ontvangen. Vervolgens wordt een groot deel van het menu met veel enthousiasme toegelicht. Het eten is waanzinnig goed, porties zijn ruim en prijzen geweldig goed afgestemd. Van de wijnen wordt ook alles keurig verteld, en ze schenken daar hele goede. Bij de meeste restaurants in Rovinj is het snel eten, alles komt vlot achter elkaar. Dat is hier dus niet zo. Hier kan je op je gemak eten en genieten en gezellig naborrelen behoort ook tot het pakket. Personeel is enorm vriendelijk, klantgericht en behulpzaam. Aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig uit eten houdt

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Santa Croce bekeken, bekeken ook

In Santa Croce geweest? Deel je ervaringen!