“Heerlijk!!! ”

Keukens: Europees, Mediterraan, Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Alles wordt duidelijk met liefde klaar gemaakt en met aandacht geserveerd. De binnentuin is een heerlijke plek om van je eten te genieten.

Datum van bezoek: september 2019

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Het restaurant heeft een gezellig binnenplaatsje, vriendelijke bediening die alles kan vertellen over de producten. De zeebaars smaakte heel zacht en vers. De pasta met zwijn van mijn vriend was ook goed op smaak. Het voorgerecht (gefrituurde witvisjes) en dessert (pancakes) maakten onze avond compleet. Wij komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2018
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een keer een niet toeristisch restaurant met bijbehorende toeters en bellen. Wel even zoeken maar dat loont de moeite. Een klein maar voortreffelijk Kroatisch restaurant met een lokale viskaart, verse vis wel te verstaan! Heerlijk gegeten voor een prima prijs.

Datum van bezoek: augustus 2016
6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Kroatisch.
Lekker gegeten tussen de Kroaten.
Niet de massa met toeristen die op het dagmenu afkomen.
In de gezellige tuin, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2015
11 augustus 2013 beoordeeld

Het was even zoeken naar de locatie, maar het was de moeite waard. Dit ligt iets omhoog tov de boulevard, maar doordat het klein en knus is niet zo toeristisch. Je zit erg rustig, vriendelijk personeel. Geen grote menukaart. Ik had gefrituurde scampi's, maar die waren matig, veelal kleintjes. De witte vis was wel lekker. als dessert crepe met chocoladesaus en kersen erg lekker.
prijs kwaliteit verhouding prima.

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Konoba Ribice bekeken, bekeken ook

Punat, Krk Island
Punat, Krk Island

In Konoba Ribice geweest? Deel je ervaringen!