“mooi en prettig vakantieverblijf”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Jans T
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“mooi en prettig vakantieverblijf”
Beoordeeld op 23 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

De eigenares van de woning woonde ook in het pand en wist een prima mix te vinden tussen hulpvaardigheid en terughoudendheid. Ze was voldoende beschikbaar en was persoonlijk in de manier van contacten maken.
Het huis is schoon en opgeruimd als we binnenkomen en van alles voorzien wat maar nodig is.
Extra was het mooie weer dat we troffen.

Je leeftijdgroep 65+
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren