“Erg zout eten”

Keukens: Italiaans, Mediterraan, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 april 2017 beoordeeld

Het eten is erg zout. Na dit aangegeven te hebben, kregen we een nieuw gerecht en hierbij was het exact hetzelfde

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker bezoeken als je in de buurt bent. Leuke winkeltjes en eettentjes. Mooie smalle straatjes, je voelt je gewoon thuis.

10 augustus 2016 beoordeeld

Zojuist de lunch gebruikt in restaurant Malu. Op basis van de Tripadvisor reviews benieuwd geworden. Wij hadden twee prima pizza's, een zeer nette en vriendelijke bediening in een fris en modern restaurant. De prijzen van de pizza liggen iets boven gemiddeld (ca 60 kuna) maar de kwaliteit is er dan ook naar. Lekkere verse bodem en prima toppings. We gaan hier binnenkort ook zeker een keer dineren!

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle grechten worden met zorg bereid. De bediening is vlot en vriendelijk. Als het door drukte aleens wat langer duurt krijg je een reden te horen (vaak de pizza's) en hoe lang het nog duurt.
Het restaurant bestaat nu 5 jaar en dat mag wat ons betreft nog veel langer worden!

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er 2 keer achter elkaar geweest. 1e keer vleesschotel voor 2 personen. Erg lekker en niet duur. 2e keer tagliatelle met vis. We kregen perongeluk iets anders wegens drukte, maar dit werd goed opgelost en omgeruild. Zeer vriendelijk personeel.

Reizigers die Malu Porec bekeken, bekeken ook

In Malu Porec geweest? Deel je ervaringen!