Google
Manieren om Porec Old Town te ontdekken
vanaf US$ 137,55
Meer info
Beoordeeld op 29 oktober 2020 via mobiele applicatie

De oude stad is niet zo groot maar vrij druk. Oude huizen, Romeins forum en verschillende torens. Zeker wandeling rond stadje doen.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooi gezellig opgefrist stadje, waar je door mooie oude straztjes kan wandelen en nog oude huizen te zien zijn. Toen wij er waren was er ,niet al te veel volk owv de corona.... maar ik kan me voorstellen dat er veel volk rondloopt anders. Genoeg bars, restaurants omcte eten, in het binnenstadje en aan de haven kant die ruim en mooi is en vanwaar je vele toeristische uitvaarten kan doen.
De moeite om te bezoeken en eens rond te gaan.

Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Leuk stadje, prima parkeerplaatsen in de nabijheid. Dan alles op loopafstand. Bootjes kijken en dan lekker eten.

Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Afgezien van de vele restaurants, toeristenwinkels en terrassen is er eigenlijk niet zoveel te zien maar toch is het zeker een bezoek waard. Zeker einde middag als de stad vol loopt is het druk en gezellig. Wel even goed kijken waar je wilt eten want vaak is het aanbod de gebruikelijke pizza en gegrilled vlees. Maar er zitten echt leuke plekjes tussen.

Beoordeeld op 7 juli 2020 via mobiele applicatie

Erg toeristisch
De hele tijd
Kijken kijken niet kopen
Melk meer mans etc

Tov rovinj en pula veel minder interessant
Als je niks te doen hebt dan prima
Beter lekker dorpjes in de regio kijken