“Aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 161 Restaurants in Porec
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons gezin eet uitsluitend vegetarisch en dan komt het in Istrie dus neer op a) pizza of b) zelf koken. Na de goede recensies te hebben gelezen op TripAdvisor gingen wij de eerste avond van onze vakantie eten bij Artha. En wat was dat een meer dan aangename verrassing! Het eten was overheerlijk en vers...de sfeer heel relaxed...de bediening super vriendelijk en behulpzaam (maak je helaas dikwijls anders mee in Kroatië...het personeel in de horeca en winkels hebben moeite met lachen of klantvriendelijkheid) dus mochten de vele pizza's, pasta's en vlees/vis schotels je neus uitkomen, ga dan eens voor kwaliteit en reserveer bij Artha! Voor de prijs hoef je het absoluut niet te laten.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten!! Alles met liefde bereid. Vooraf een pita met hummus en rauwkost, daarna de witte risotto en de chili spaghetti. Home made limonade met gember. Persoonlijke bediening. Niets dan lof!!!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en betaalbaar gegeten. Genoeg keuze, maar soms wat te zout naar mijn mening. Gastvrije bediening!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 kinderen heerlijk gegeten en persoonlijk en zeer vriendelijk bediend. Een van de kinderen die graag vlees eet, vindt het een van zijn beste smaakervaringen ooit. Een echte aanrader.

22 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening en lekker eten. We waren met 3 en namen de vegetarische schotel voor 2 en de chili aardappeltjes en gebakken tempura. Allemaal lekker!

Reizigers die restaurant Artha bekeken, bekeken ook

In restaurant Artha geweest? Deel je ervaringen!