“Lunch bij Artha”

Geclassificeerd als nr. 1 van 161 Restaurants in Porec
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten!! Alles met liefde bereid. Vooraf een pita met hummus en rauwkost, daarna de witte risotto en de chili spaghetti. Home made limonade met gember. Persoonlijke bediening. Niets dan lof!!!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en betaalbaar gegeten. Genoeg keuze, maar soms wat te zout naar mijn mening. Gastvrije bediening!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 kinderen heerlijk gegeten en persoonlijk en zeer vriendelijk bediend. Een van de kinderen die graag vlees eet, vindt het een van zijn beste smaakervaringen ooit. Een echte aanrader.

22 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening en lekker eten. We waren met 3 en namen de vegetarische schotel voor 2 en de chili aardappeltjes en gebakken tempura. Allemaal lekker!

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vegetarische pasta met uitgebalanceerde smaken. Bediening is zeer vriendelijk. Vooraf bruchetta en naan brood met humus en daarna verschillende soorten pasta met heerlijke truffel. Zeer betaalbaar.

Reizigers die restaurant Artha bekeken, bekeken ook

In restaurant Artha geweest? Deel je ervaringen!