“Erg goed, ook de pizza's ”
Beoordeling van Sarajevo Grill

Sarajevo Grill
Geclassificeerd als nr. 26 van 173 Restaurants in Porec
Keukens: Kroatisch
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees en pasta erg goed. Onze kleinste wilde een pizza, hier hadden we niet veel van verwacht omdat het geen pizzeria is. Maar deze was beter dan in een gemiddelde pizzeria. Ook erg leuk personeel, vriendelijk en behulpzaam. Leuke sfeervolle locatie in een klein steegje.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Onze dochter heeft hier haar, tot nu toe, lekkerste pizza van Kroatië op. Ook de risotto, vis en vlees waren prima.
Wij hadden oa 2x grote cola, maar hij rekende 2x kleine cola en ook de salade hoefde wij niet te betalen.
Bij de rekening ook nog een schnaps van het huis.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een familiezaak en dat merk je aan de bediening, erg gezellig! Het eten is prima. Ik ben met een groep erheen gegaan.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, vriendelijke bediening, super porties en leuke sfeer. Prijs/kwaliteit goed.
Hele aardige eigenaar en als extraatje een drankje van het huis! We komen zeker terug.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met het gezin gegeten inclusief een 7 jarige. Het eten was lekker maar niet heel bijzonder. wat het hier ontzettend leuk maakte was het gezellige personeel. De eigenaar kwam meerdere keren vragen of alles naar wens was. Bij het betalen van de rekening kregen we nog likeurtje van het huis en vond hij mijn zusje dr haar zo mooi dat haar eten en drinken gratis was. Ook toverde hij 2 lolly's uit haar haar dus ging ze tevreden naar huis!

Reizigers die Sarajevo Grill bekeken, bekeken ook

In Sarajevo Grill geweest? Deel je ervaringen!