“Louis”

Keukens: Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met een mooie ligging
Alleen hadden wij een tafeltje in de hoek dat was wat minder
Eten en prijs zijn in verhouding dus kortom gezegd goed

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met goede en attente bediening. Mooie menukaart met ruime keuze. Op het terras mooi uitzicht op in de haven gelegen jachten en het eiland. Prijzen zijn hoog maar de kwaliteit is er ook naar.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening zoals het hoort. Complimenten hiervoor. Het eten was top net als de wijn en het likeurtje van het huis!! Aanrader top locatie en voor een goede prijs!

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chic restaurant aan de boulevard van Porec, met uitzicht op de zee en dure jachten. Wij hebben er geluncht, waarbij er keuze was uit een ruime menukaart. Een amuse en een digestief kregen we van het huis, echt super!

23 oktober 2016 beoordeeld

Hier geluncht met mijn vriend, wat een serene omgeving. Heerlijk! Samen een voorgerecht gedeeld en daarna nog ieder een hoofdgerecht. De service is uitstekend, er kon rekening gehouden worden met mijn glutenvrije dieet, het eten was heerlijk en na het eten nog schnaps gekregen. De eigenaar van het restaurant kwam naar ons toe om te vragen of alles naar wens was en we konden niets meer dan perfect zeggen! In het hoogseizoen zal het hier wel veel drukker zijn maar nu hadden we een heel terras voor onszelf.

Reizigers die Sv. Nikola bekeken, bekeken ook

In Sv. Nikola geweest? Deel je ervaringen!