Beoordeeld op 11 juni 2017

Heel proper, buffet zeer lekker en gevarieers, zeer vriendelijk personeel en ze spreken verschillende talen. Zeer aangenaam verblijf, mooie locatie en tof terras. In we animatie in de bar tot 23u. Kamers zijn ruim en very clean

Kamertip: Best aan de achterkant, zeer rustig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Eduard F, General Manager van Valamar Diamant Hotel & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2017

Dear Christa,

Thank you for booking Valamar Diamant Hotel and for taking the time to share your experience. We are happy to hear you enjoyed your stay.
We hope that we have earned your trust to stay with us again.

Greetings from Poreč,
Eduard Folo, Hotel Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Perfecte locatie om met vrienden een vakantie door te brengen. Schoonmaak is erg behulpzaam en zorgen elke dag voor een schoon appartement en nieuwe handdoeken. Op 5 minuten lopen van de zee en nog minder naar het hotel waar je van alle voorzieningen gebruik kunt maken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
ValamarDiamant, General Manager van Valamar Diamant Hotel & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear Mr. Lars,

Thank you for posting your short but really nice review on Tripadvisor. Thank you also for choosing Valamar Diamant Hotel as your holiday destination. We are extremely happy to see that you had an amazing holiday. Thank you for all your nice words about our staff, and cleanliness. Your beautiful review is a tremendous motivation for the entire hotel team.
It will be a real pleasure to host you again.

Greetings from sunny Poreč,

Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima appartement (3ster)op loopafstand van luxe hotel waar ook het ontbijt wordt geserveerd. Vriendelijk personeel, lekker eten, goed weer. Aprt eenvoudig maar groot genoeg en schoon. Voorzien van alle facili incl kluis airco en vaatwasser. Dorp op 20 min loopafstand. Handig is de nabijheid van nog 2 Valamar hotels zodat je gebruik kunt maken van gevarieerde entertainment en faciliteiten. Het dorpje heeft zijn charme maar na een bezoekje of 2 a 3 heb je het wel gezien. Er is veel te doen en te beleven in de directe omgeving. Wij kunnen Valamar zeer aanbevelen, zeker voor kinderen ivm kids entertainment.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
ValamarDiamant, General Manager van Valamar Diamant Hotel & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Dear Mr. Rdekker,

Thank you for your amazing review! It is wonderful to hear such positive feedback about your stay with us and I will make sure to share your kind words with whole Diamant crew. We hope that the other users value your information and recommendations about our property and facilities. All the guests are important to us and we hope that we will have to opportunity to welcome you again in the future in Valamar Diamant Hotel.

Greetings from sunny Poreč,

Beoordeeld op 12 augustus 2016

Ja, de laatste keer heeft niets te maken met het hotel of met de appartementen bij het hotel. Deze blijven gewoon goed en worden ieder jaar gerenoveerd. Hotelkamer dit jaar ook een week gehad en deze zijn ook gewoon prima in orde . Keuze om balkon te nemen, is wel moeite waard.
Diner is beter geworden. Meer variatie nog en ook iets meer gericht op nederlands eten . Hetzij ook de istrische keuken er is. Animatie was ook weer iets meer aanwezig. Iedere dag toch iets te doen in hotel zelf. alle andere activiteiten zijn bij Chrystal.
Personeel nog steeds erg behulpzaam en vriendelijk. Je voelt je gewoon thuis. Het bestaat nog gelukkig
Momenteel ook een aparte receptie voor info van excursies.
kortom; alles beter geworden

Kamertip: uitzicht op zee en een balkon is bij hotelkamer handig. Appartementen kan je beter hebben met een letter laag in het alfabett
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
ValamarDiamant, General Manager van Valamar Diamant Hotel & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Dear Mr. Arno,

First of all, thank you for the recommendation and for writing this nice review. We are pleased to know that you enjoyed your stay in our hotel and that improvements are noticed. We are always trying to make all of our guests feel welcome and we are happy to see that we succeed in doing that. Our staff is delighted to read that you enjoyed all aspects of our service. Your comment is very important to us and it gives us the motivation to keep our service on a high level.

It will be our big pleasure to host you again next time you visit Poreč

Best Regards,

Beoordeeld op 17 augustus 2015 via mobiele applicatie

Volledig gerenoveerd hotel, kamers zeer ruim, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam, prima buffetten, ongeveer een kilometer lopen naar het oude centrum, tip loop langs het strand.
Een aanrader voor zowel mensen met of zonder kinderen

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
ValamarDiamant, General Manager van Valamar Diamant Hotel & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Dear San,
Thank you for staying at Valamar Diamant hotel and for sharing impressions about your stay.
It really makes us happy to see that your holiday was perfect. That is a great motivation for the entire team.
We hope that you will visit us in the near future,
Until then we send to you lots of greetings.