Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (231)
Beoordelingen filteren
231 resultaten
Waardering van reizigers
90
72
42
22
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
90
72
42
22
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 231 beoordelingen
31 augustus 2017 beoordeeld

Wij hadden een mooie kamer; uitzicht op zwembad en zee. Hotelkamer netjes en schoon, mooie zwembaden, lekker eten, ontzettend vriendelijk personeel, 3 minuutjes lopen van zee. Discotheek Byblos: 7 minuutjes lopen, Aquapark op 10 minuutjes afstand, stadje (met de auto): ook 10 minuutjes. Grotten: (met de auto): 15 minuutjes. Plitvice meren (met de auto): 4 uur heen en 4 uur terug; maar zeker een aanrader!

Kamertip: Kamers 331 t/m 339 zijn mooie kamers met zwembadzicht en zeezicht.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank 459jeanetk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel Laguna Albatros heeft goed verzorgde kamers, zeezicht was bij ons niet aanwezig. We keken op de parkeerplaats aan de achterkant, is weinig interessant. Een afknapper waren de buffetten. Er is weliswaar redelijk wat variëteit maar weinig lokale gerechten en iedere dag is de basis ongeveer hetzelfde. Het centrum van Porec is niet dichtbij en er zijn weinig toeristische zaken tegenover het hotel. Dus voor het vertier ben je op het hotel aangewezen. Er is weliswaar iedere avond levende muziek, de kwaliteit is matig en er treden vaak dezelfde artiesten op.
Kortom, kamer prima, de maaltijden goed genoeg maar niet voor iedere dag. Is een goede uitvalsbasis voor het verkennen van het prachtige Kroatië.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
1  Bedank Frimar1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 juni 2016 beoordeeld

Een heel goed 4 sterren hotel op een prima locatie. Vriendelijk en heel behulpzaam personeel, zowel aan de receptie - in de bars - restaurant en verzorging. Mooie zwembaden maar ook zeer dicht bij de zee. Men doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen.

Kamertip: Neem zeezicht en bijvoorkeur de hogere etages, prachtig.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank HZEGERS
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is super schoon! Niks op aan te merken. Pluspunt is de cava smorgens bij het ontbijt animatie savonds is niet zo interessant.. Was elke dag hetzelfde kroatische bandje die covers zongen...liggen is prachtig! Wij gaan zeker terug!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Bedank Gaspercic
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 september 2015 beoordeeld

We zijn doorverwezen naar dit hotel na overboeking in Molindrio. Voor 2 nachten half pension incl parking betaalde we €214. Zonder meerkosten kregen we een upgrade naar all in. Ondanks het feit dat wij hier verbleven in de 2de week van september, was het hier nog ontzettend druk. Er is een kleine, overbezette parking voor het hotel. Ook de straat staat volledig vol met geparkeerde auto's waardoor er je de tegenligger serieus belemmerd. Onze auto stond op een onbewaakte parking onderaan (aan het straat). We hadden een ruime, nette kamer met koelkastje, enkel het bed was doorzakt. De eetruimte was overbevolkt en de frisdrank was één en al siroop, er was geen plat water aanwezig. Qua eten was er meer dan keuze genoeg en ook de tafels waren vlug afgeruimd

  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Dorien D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Plavalaguna1, Manager van Hotel Albatros Plava Laguna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2016

Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw keuze voor ons All Inclusive Hotel Laguna Albatros als vakantiebestemming.

Het spijt ons te lezen dat u niet volledig tevreden was met het verblijf en wij nemen deze kans om u te zeggen dat wij uw suggesties reeds in beschouwing hebben genomen.
In het geval dat u nog vragen heeft staat ons team tot uw beschikking.

Vriendelijke groet!
Het management van het hotel



Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken